Muti, mit olvasol és olvasónapló frissítés

 

Sarah J. Maas: Queen of Shadows

 (Throne of Glass 4.)

Nincs olyan év, amikor ne olvasnék legalább egy könyvet SJM-tól. :D Egész nyugodtan idesorolhatom Holly Blacket és Cassandra Clare-t is. Nyugodtan kijelenthetem, hogy ők hárman biztos, hogy minden évben rajta vannak az aktuális könyveikkel az olvasólistámon. ❤

No de vissza a könyvöz!

Évekkel ezelőtt kezdtem el, de mivel sok új könyvvel gazdagodtam, így kicsit pihentettem az Üvegtrón sorozatot. Bár mint már több esetben mondtam, nem terveztem ekkora szüntetet beiktatni két rész közé. Tavaly két sorozat is pórul járt nálam pont emiatt. Viszon nem kis megkönnyebbülésemre itt semmit sem vesztett az eredeti varázsából! *-* 

Könyvinfók:

 Bloomsbury, London, 2015

648 oldal · puhatáblás · ISBN: 9781408858615


Ez a könyv a díszdobozos kiadás része. *_*


❤❤❤

Ez pedig az olvasónapló márciusi fedlapja :) 
Matricák: thecoffeemonsterzco és Papershire





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések