Muti, mit olvasol! | Március

 Leigh Bardugo: Crooked Kingdom

Grishaverse

Six of Crows #2



Úgy látszik, a tavalyi évhez hasonlóan a kb. négy évvel ezelőtti sorozataimat folytatom idén. :D Eskü nem terveztem így, de sebaj! (Előzőnek SJM ToG sorozatának a 4. részével folytattam, ami zseniális volt!)

Részben azért is most került sorra a Crooked Kingdom, mert a Shadow and Bone második évada a napokban került fel a Netflixre. *-* És nem kérdés, hogy a varjak a kedvenceim! <3 


Az első rész teljesen beszippantott, még így, ennyi év kihagyás után is tisztán emlékszem az érzésre. No meg elolvastam az értékelésem is róla! 😉


Könyvinfók

 Square Fish, 2018

576 oldal · puhatáblás · ISBN: 9781250076977

Boxed set, egyben a duológia *_*

címkékakció, amerikai szerző, angol nyelvű, antihős, barátság, betegség, bűnözés, drog, fantasy, férfi főszereplő, filmadaptáció, flintlock fantasy, függőség, gótikus irodalom, gyász, halál, high fantasy, humoros, ifjúsági, izraeli szerző, kaland, kalandregény, kamasz, főszereplő, kortárs, LMBTQ, mellékszereplő, mágia, misztikus, női főszereplő, nyomozás, regény, romantikus, sorozat része, szökés, tavasz, tévésorozat-adaptáció, tolvaj, váltott nézőpont, zene



Mivel egy csodaszép illusztráció van a könyv elején, így azt mindenképp szerettem volna belemásolni az olvasónaplómba. *-*

Kell ennél jobb elfoglaltság, mint nézni a Shadow and Bone második évadát, és készíteni egy oldalt az olvasónaplómban a Crooked Kingdomnak?



Hehe, elővettem a szürke 50 pár árnyalatát, (Winsor & Newton filcek) és igen, mindet használtam! A melegebb árnyalatokkal a hátteret színeztem, a hidegebb tónusokkal pedig magát a varjat és a tőrt. 



Bár nem közelíti meg az eredeti rajzot színvonalban, nekem nagyon tetszik a végeredmény. *-*



Miután elkészültem a rajz kiszínezésével, hozzáadtam a könyvborítót, és odaírtam a könyv fontosabb adatait.

Nem is olyan régen sikerült megvennem a Grishaverse másik gyöngyszemét a King of Scars duológiát (King of Scars és a Rule of Wolves) Mivel a Csont és Árnyékból Nyikolaj Lancov a kedvencem, nagyon örültem neki, amikor kiderült, hogy lesz egy saját könyve. Már várom, hogy elolvassam! 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések