Új szerzemény: Cassandra Clare: Chain of Thorns

 


A héten ideért végre a The Last Hours trilógia lezáró kötete a Chain of Thorns. *_*

Január 31-én jelent meg. Én a bookdepository oldaláról rendeltem elő, (még 2022 szeptember 22-én. £19.57 volt.) de rengeteg helyen elérhető. 

Keménytáblás, US verzió, mert az első két rész is ebben a kiadásban van meg. Cliff Nielsen tervezte a borítót, ezúttal Grace látható rajta. A védőborító kifordítható, Jamest ábrázolja. Charlie Bowater munkája* 😍 A könyv a borító alatt maga fekete színű, és lila színű a cím, és egy rózsa dombornyomat van rajta.

A könyvet illusztrációk díszítik, és a végén van egy bónusz történet.

*Az UK kiadásban nem védőborítóként, hanem endpaperként jelenik meg ugyanez az art. ;-) Itt szedtem csokorba, hogy milyen további kiadásokra lehet számítani! ;-) 


Könyvinfók:

Format Hardback | 800 pages

Dimensions: 165 x 234 x 59mm | 953g

Publication date: 01 Feb 2023

Publisher: Margaret K. McElderry Books

Language: English

Edition Statement: Collectors

Illustrations: note Illustrations, unspecified

ISBN10: 1481431935

ISBN13: 9781481431934







❤❤❤


Jöjjön pár kép alább, mert könyvespolcot átrendezni és lefotózni jó elfoglaltság! ;-) 














A védőborító másik oldala :)




Egyben az angol kiadások *-*


.
.
.
.



És a magyar nyelvűek ❤❤❤




Oké, csak még ezt az egyet! *-*



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések