Happy Planner |Március

 Happy Planner | Március



Máris hozom a követjező havi bejegyzésemet a HP márciusi részével. A fedlapon szokás szerint valami idézet van elhelyezve gyárilag, így csak felturbóztam egy kicsit. Tetszik, hogy nem sima fehér a háttér, hanem halvány rózsaszín, amihez márványos mintázat társul. A fenti részre egy cuki polcos jelenetet helyeztem, (Papershire) arra rá 'hello March' felirat került, (Diamond Prints Designs). Egy kis csík washi tape is felkerült még ide, amire tettem két kis virágot is. (mindkettő Harriet Wright Designs) Alólra még pont ideillett ez az írógép, (szintén Papershire.) amelyet zsírpapírra nyomtattam ki.





Havi nézet. Itt nem sokat változtattam rajta. Egyik kedvenc washi tape-emmel (etsy) takartam el a vasárnapi nappal kezdődő felső sort, majd felhasználtam a Poppy Willow Co webshopjából a hét napjai matricát. Ide is tettem néhány matricát: flatlay - Papershire, alsó: HWD.

Menjünk is tovább!

Íme a heti nézet.


Most is arra törekedtem, hogy felhasznájak sok matricát a régi készletemből. Viszonylag sikerült is a célomat elérnem. 


  • Washi tape: Harriet Wright Designs
  • Headerök: Diamond Prints Designs, Wendy Prints, HWD, House of Stickers
  • Kit: planneronelove.com
  • Date cover: Poppy Willow Co
  • Kis virágos matricák: HWD
  • Egyéb matricák: Papershire, House of Stickers, hello petite paper
  • Overlay tape: My Spoiled Planner

Ezt a hónapot a pasztell és a barna szín találkozása jellemzi. Nagyon tetszik a végeredmény!




A hónap végén pedig megtalálható a top pillanatok oldal, ami harmonizál a többi lappal. Itt is ugyanzokat az elemeket használtam fel, mint amit a fenti képeken látni. 





Néhény fotó készítés közben :)






Kiegészítettem még ezzel az arany színben pompázó napraforgós acetáttal. *-* (HRHandmade)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések