Kipróbáltam a Four Seasons Outfits to style színezőt! | Színezz és használj washi tapet! 1.

 Rengetegszer jött már velem szembe olyan videó, ahol washi tapekkel dekorálták ki a rajzolt modellek öltözetét. Nagyon megtetszett az ötlet, így rendeltem egy füzetet, amiben található jó pár előre megrajzolt modell, és kedvemre színezhetem, dekorálhatom a ruháikat! *_* Ráadásul ebben mind a négy évszaknak megfelelő öltözködési stílus megtalálható, így nem lesz egyhangú a választék. 

Már el is készültem az első ilyen szettel, hozom is a képet róla! ;-)


Four Seasons Outfits to Style színező (amazonon találtam rá.)


No, akkor mutatom az első alanyt:



Amiket használtam:

▪ Washi tapeket (laurenphelpsdesigns, fuchsiatreestudio)
▪ Filctollakat (Winsor & Newton)
▪ sniccer/olló
▪ Közepes méretű Self Healing Cutting mat (öngyógyító szőnyeg 😀)
▪ egyéb tollakat (fehér zseléstoll, feketén fogó tollak 0.3 és 0.5 vastagságúak)


Nagyjából egy órát szántam rá. Nagyon fontos, hogy mindenképpen tegyünk self healing mat-et a rajz alá, mert így nem sérül a másik oldal. Plusz nem fog átütni a filctoll sem. Főleg, ha alkoholos. Esetleg lehet helyettesíteni rajztáblával. Elsőnek kiszíneztem filctollal a lány bőrét, és adtam egy alapszínt a sálnak, az övnek, a táskának és a csizmának. Attól függően, hogy mennyire átlátszó a washi tape, kihagyható az alapszínezés. Egyszerre csak egy kis csíkot helyeztem el a rajzon, majd sniccerrel körbevágtam a vonal mentén. Így haladtam fentről lefelé, amíg el nem készült teljesen. :) Nagyon jó móka, teljesen kikapcsolja az embert! A végén még körbementem egy 0.5-ös vastagságú fekete filccel a kontúrvonalakon. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések