2022 számokban | - avagy az év végi értékelés

 📖 Olvasott oldalak idén(Molyos statisztika)


12016


📖 Olvasott könyvek idén: 


42

Mint minden évben, így idén is az 50-et céloztam meg. Talán jövőre sikerülni fog! 😇

📖 ebből angol nyelvű:  


37


📖  magyar nyelven:  


5


(sajnos idén sem tudtam magyar szerzőtől olvasni :( viszont Róbert Katalin két regényét is a polcomon tudhatom, szóval hamarosan el fogom olvasni ^_^)




📖 e-könyv:

20

📖 hangoskönyv:

2

  • Cynthia Hand: Unearthly
  • Sarah J. Maas: A Court of Silver Flames

Idén kicsit kiléptem a komfortzónámból, és kipróbáltam a hangoskönyvet. Nem mondom, hogy nem hasznos, mikor mindkét kezed foglalt, pl. ha főzöl, vagy ha anyuka az ember, bár nekem sokszor nehéz volt odafigyelni, és volt, hogy elvesztettem a fonalat :D 

Elsőnek egy olyan könyvet választottam, (Cynthia Hand: Unearthly) amit már olvastam évekkel ezelőtt, és így ismerős volt a téma. A narrátor is jól ki lett választva, szóval nagyon tetszett. 

A második olvasmány pedig a sokak által ismert Sarah J. Maas: Court of Silver Flames volt. Nnna, ez az a könyv, amit érdemes csak akkor hallgatni, ha egyedül vagyunk XD Ugyanis khm, sokszor voltak arcpirító jelenetek... Márpedig sokszor munkaszünetben is igyekeztem felzárkózni... Persze aztán gyorsan meggondoltam magam... 😂


📖 Idei legszebb borítójú könyv(ek):

  • Margaret Rogerson: An Enchantment of Ravens 
  • Kerri Maniscalco: Kingdom of the Wicked
  • Cassandra Clare: Chain of Iron
  • V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue
  • C. N. Crawford: Frost 
  • Elle Cosimano: Seasons of the Storm
  • Marissa Meyer: Winter (angol)


📖 Ha ki kellene emelnem néhány könyvet, ami különösen tetszett, az olvasmányaim közül, akkor ők volnának:

  • JAN.| Sarah J. Maas: Catwoman: Soulstealer 
  • FEB.| Gayle Forman: Just One Day
  • MÁR.| Kiera Cass: The Selection 
  • ÁPR.| Kerri Maniscalco: Kingdom of the Wicked
  • MÁJ.| C. N. Crawford: The Fallen
  • JÚN.| Laini Taylor: Strange the Dreamer
  • JÚL.| Cassandra Clare: Chain of Iron
  • AUG.| Amanda Hocking: Kanin
  • SZEPT.|  V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue
  • OKT.| Zoë Marriott: The Hand, the Eye and the Heart
  • NOV.| Marissa Meyer: Winter
  • DEC.| Kelly Oram: Cinder és Ella


Nagyon erős volt az idei mezőny, és alig tudtam kiválasztani havi egy olvasmányt, akiket aztán összehasonlítottam egymással, és végül a Cassandra Clare: Chain of Iron című könyve lett a nyertes számomra idén. De iszonyat nehéz dolgom volt, mert Marissa Meyer: Winter és Kerri Maniscalco: Kingdom of the Wicked könyve is zseniálisra sikeredett. ❤



2021-ben is összeállítottam egy 10-es listát:

https://chili87sworld.blogspot.com/2021/12/2021-top-olvasmanyai.html


📖 Idén  49 db könyvet vettem/kaptam :) (ismét volt vegyesen e-könyv, puha, illetve keménytáblás könyv is) Viszont idén átvariáltam a molyos polcomat, és azokat a könyveimet, amelyek megvannak puha/keménytáblás és e-könyv változatban is, csak egyszer vettem fel a könyvtáramba, alá megjegyzésként pedig odaírtam az e-könyv adatait. 

 ebből  8 db magyar nyelvű.

📖 ebből 30 db e-könyv, és ebből  idén 0 db a magyar nyelvű (ugyanis a kmk elkezdte e-könyv formájában is elérhetővé tenni a könyveit! ❤) Jövőre igyekszem több magyar író könyvét megvenni. ❤

  • Róbert Katalin-Heteira
  • Eszes Rita
  • Bessenyei Gábor
  • Rácz-Stefán Tibor

 

📖 jelentkezéseim kitüntetésekre (és hogy hol tartok)

Kitüntetés                                         Olvasások 2021 és 2022
Amerikaiirodalom-rajongó · címke ·  209/400 52%  239/400 60%
Cassandra Clare · lista                         34/41 83%  27/33 82%
Fantasyrajongó · címke ·                   191/200 95%  időközben meglett
Kalandregény-rajongó · címke ·          8/200 5%  11/200 6%
Leigh Bardugo · lista                         4/7 57%  4/8 50%
LMBTQ-könyvrajongó · címke ·          11/200 6%  12/200 6%
Sarah J. Maas · lista                          8/15 53% 11/16 69%
Stephenie Meyer · lista                         7/10 70%  7/10 70%
újabb elemek a listán:
Gyermekkönyvrajongó · címke · 11/300 4%
Jamie McGuire · lista 11/19 58%


Kitüntetések, amelyekre büszke vagyok:

  • Molynyomozó 10.: április 5.
  • Fantasyrajongó kitüntetés: május 16. (200 elolvasott Fantasy címkéjű könyv után vehető át)
  • 300 nap olvasás 2022-ben/ október 27-én |tavaly november 24. 
  • 10000 oldal 2022-ben /október 28-án |tavaly november 23. 
  • Több mint hét éve moly /október 6. ^_^


Idén mindennap bejelöltem, hogy olvastam eleget. Motiváltam magam, hogy még ha csak pár oldalnyit, de olvassak aznap. ^_^

A molyos statisztikák szerint javult az idei olvasásom. :) Tavaly 34 olvasmányom volt, ami 11786 oldalnak felel meg, míg idén sikerült 7 könyvvel és 230 oldallal jobban zárni az évet. 👀😎 Na jó, segítség volt az is, hogy a kislányomnak vett mesekönyveket is beleszámítottam ^_^ De az is fontos ám! Külön polcot is nyitottam neki ^_^


Eddig úgy fest, anya nyomdokaiba fog lépni, és falni fogja a lapokat! *-* (Persze már nagy számítógép és laptop/telefon szakértő is a drágánk!)

Kicsit eltérnek a goodreadses adatok, mert volt olyan könyv, ami itt nem volt fent, vagy a molyon. De érdekesség gyanánt hozok pár adatot! :)






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések