100 dolog, ami boldoggá tett az ősszel

 100 dolog, ami boldoggá tett az ősszel– 2022




1. Egy hónapig van amazon prime, így sok filmet megtudunk rajta nézni ^_^ 09.03.

2. Noémi egyre ügyesebb! pl. szépen belepakolja a kis játékait a kocákba, amikor megkérem rá *-* 09.04.

3. Az érzés, amikor a 13 hónapos kislányod a könyvespolcod felé nyúl, mert a legnagyobb – és legnehezebb – könyvet akarja lapozgatni, az valami hihetetlen érzés! *-* proud mama :D Maps, illusztrált térképgyűjtemény, bár sajna Mo. és még sok más ország nem található meg benne. 09.03.

4. Csontváros nézése *-* ˙(nem láttam még elégszer XD) 09.04.

5. Az érzés, amikor a csoportban hozzáadsz két lehetőséget a szavazáshoz, (mi legyen a következő hónap témája) mert bárki adhat hozzá témát, és mindkét opció 25%-on áll *-* 09.06.

6. Frissen mosott ágyneműbe huppanni ^^

7. tcmc-s tolltartó, matrica és 5 új washi tape került be a gyűjteményembe *_*

8. Papershire happy mail ^^ 2 is jött a héten! :)

9. Thais-szal kávézás majd' egy év kihagyás után :) 09.09.

10. Olivie Blake: The Atlas Six e-könyv megszerzése 0.99-ért

11. Margaret Rogerson: Sorcery of Thorns e-könyv megszerzése 0.99-ért *-* 09.17.

12. kellemes, őszies idő :)

13. Jóbarátok nézése

14. Ben & jerry jègkrém *.*

15. C. N. Crawford: Frost (Frost and Nectar Book 1) e-book előrendeve *-* 09. 17. /£2.58/

16. Sajtos melegszendvics készítése *.*

17. Keresztrejtvény-fejtés :)

18. Chain of Thorns előrendelve a bookdeporól. 09.22. /£19.57 volt/

19. Eljutottam fodrászhoz! *.* 09.23.

20. Reggeli séták a kislányommal ^_^

21. C. N. Crawford: Frost megszerzése 2.79-ért és el is kezdtem olvasni. 10.03.

22. Amikor sokadjára mondják azt a vásárlók, hogy én vagyok a kedvencük *-* és a legjobbkor, mert néha elég meh moodban vagyok.

23. Megtaláltam az elveszettnek hitt kiskanalat… a cipőmben volt… :D :D :D ->mum life XD

24. Jamie McGuire: Burn olvasása

25. új smart watch a páromtól. :) Remélem, ez tovább fogja bírni, mint az előző… (kb. fél év után beadta a kulcsot, pedig rendeltetésszerűen használtam…)

26. C. N. Crawford · Katerina Martinez: Queen of Storms ingyenes e-könyv ^_^ 10.08.

27. 25 fontos ajándékutalvány beváltása mindenféle cuki matricára *_* 10.08.

28. Bölcsis látogatás, ingyenes óra ^_^ mindenféle játékkal, sok másik babával ^_^ 10.12.

29. 6. éve Londonban :) 10.11.

30. Sorok között Deszyvel hallgatása

31. A más a szerző, de a cím ugyanaz kihívás 3. fordulójának elindítása

32. Az idei év első pumpkin spice lattéja ^^ 10.21.

33. télikabát vadászat 2. kör… ezúttal a H&M oldaláról. (volt rá kupon, 25% lejött belőle! *-*) 10.23.

34. happy mail áradat: thecoffeemonsterzco <3 és korábban ideért a Little Bloom Paperie is, csak elfelejtettem felírni… :D

35. Blogolós-molyolós-énidős vasárnapocska. *-* (mármint csak az este része. Előtte zombi mód, főzés, adulting…) villámlós-mennydörgős esős idő… 10.23.

36. Zoë Marriott: The Hand, the Eye and the Heart olvasása

37. Caramell macchiato *.*

38. 300 nap olvasás 2022-ben (12.) 10.27.

39. 10000 oldal 2022-ben (6679.) 10.28.

40. Gingerbread latte 10.28.

41. Párommal játszottunk! Ki kellett találni, hogy melyik sorozat/filmzene ment a spotifyon *.* hehe, jó móka volt!

42. Vastag plédbe burkolózni ^^ 11.01.

43. Enola Holmes 2. nézése *_* 11.05.

44. Matricák nyomtatása

45. Olvasónapló frissítés ^^

46. Silhouette Studio kipróbálása *-* 11.06.

47. Elle Cosimano: Seasons of the Storm olvasása

48. 40% kedvezmény a fuchsiatree oldalán *-* 11.12.

49. Az egyik vásárló egyenesen a főnökömhöz ment oda megdícsérni engem a munkámért. ^_^

50. egy kicsike csend a rohangálós, alig alvós hét után.

51. Rendeltem egy új munkacipőt online. (sima fekete, semmi extra) A gyerekosztályról, mert ott olcsóbb volt XD

52. ismerkedés a zsírkrétával :D Noémi imádja ide-oda rakosgatni a mindenféle színű kincseit :D 11.12.

53. kibújt a 6. fogacska is! (még a hét elején <3 kb. 11. 07-én.)

54. Magabiztosabb étkezés ^_^ szuper aranyos, amikor a kis kezecskéivel megfogja a falatkákat és ahogyan elnyammogja *.*

55. Happy mail a fuchsia tree-től :)11.17.

56. Caramel Waffle Latte *.* még kedvezményt is kaptam! *.* 11.18.

57. Tracy Wolff: Crave £2.39-ért *-* 11.23.

58. Wednesday nézése a Netflixen

59. tiramiszut kaptunk a főnitől :D

60. Marissa Meyer: Winter olvasása

61. The Love Hypothesis e-könyv megszerzése 1 fontért *-* 11.26.

62. Black Friday!!! :D 1-2 szolíd rendelés leadva O:-) 11.25-26

63. 7. fogacska! :) Szerencsére ez kevésbé volt külzdelmes, mint az előző két fogacska.

64. Kialudtam a törököt a várból :D Értsd: hasamra sütött a nap, mikor felébredtem :D 11.26.

65. Könyvekhez kapcsolódó matricák rendelése ^_^

66. Írt nekem emailt az egyik kedvenc illusztrátorom! Még mindig alig hiszem el! :O

67. Szobaátrendező tervezésON!

68. Már kb. ki is pipálhatom az idei TBR listámat! :))) Már megvan a jövő évi lista is! ;-)

69. Rendet tettem magam körül, így jobban érzem magam.

70. Jött az ablakos, és simán kinyitotta az ablakot! :D A sztori röviden annyi, hogy kb. nyár óta nem volt nyitható at all. Ráadásul már többen is ki lettek küldve a főbérlő által, hogy nézzék meg. (illetve javítsák meg, persze sikertelenül) Erre jön a szaki, és kinyitja minden nehézség nélkül! :D Kész, végem van! XD Azért rendeltem egy speckó sprayt rá, amit javasolt. 11.28.

71. Elvitték a rozoga szekrényt, így több hely lett a szobában. (bár egyelőre nem látni, de amint átpakoltuk, jobb lesz.)

72. A Jézuska vett előre egy nagyon cuki ruha szettet Nonónak. ^_^ Piros hosszú ujjú body, piros alapon csillagmintás harisnya, és rá a barna színű ruhácska, amin két oldalt 1-1 zseb található, mindkettőn egy rénszarvas <3

73. Közös reggelik Noncival ^_^ hehe, a felvágott elnyammogása jobban megy, mint a bucié, de ha pici darabokra szétszedem, akkor elfogy az is :D

74. Az érzés, mikor rájössz, hogy közeleg a karácsony, és a várva-várt szabadság is!

75. Az E havi digitális freebiek elérhetőek a fb csoportban és szuper aranyosak! (papershire)

76. Egy olyan boltban voltam dolgozni a héten, amely nagyon modernül lett megoldva, ugyanis a vásárláskor kapott blokkot le kell szkennelni a kijáratnál, mert nélküle nem enged ki *.* a bolt maga szép volt, rendezett, és a megfelelő helyre volt töltve. Omg, ha közelebb lenne, akár át is kérhetném magam.

77. Metrómentes nap, vagyis kevesebbet költöttem utazásra.

78. Visszafele könnyen találtam buszt :)

79. Jelly beans cukorkák :D

80. Karácsonyos zenék :)

81. Hajat mostam munka előtt, és végre használni tudtam a hajszárítót

82. Kezdem utolérni magam a kreatív dolgaim frissítését illetően. (note to myself: jövőre ne kezdjek bele ennyi füzetbe xD

)

83. Időben aludni menni. Meg persze molyolni előtte egy kicsit

84. Gyönyörködni a csodaszép esti fényekben, amelyek visszatükröződtek a Temze folyón <3 (bár cudar hideg volt, fújt a szél, és még szemerkélt is mellé az eső…) 12.02.

https://www.instagram.com/p/CltVYM6omlW/

85. Túléltem a hetet. Amely elég lassan és gyötrelmesen telt. De végre pihi van, és csak ez számít! :)

86. Kinyomtattam a decemberi karácsonyos témájú matricákat, plusz 1-1 ív matricát a digitális napi tevékenységek mappából :) Szuper cukiiiii *-*

87. Video chat az egyik mamival. :) (Holnap meg a másik mamival ^^ ) 12.03.

88. Kalendár nyitogatás a Farmerama játékban XD

89. "A kávé talán nem mindenre gyógyír, de azért elég sok mindenre."

110. oldal Laurell K. Hamilton: Gyilkos tánc

Süti, neked már megint igazad van! :D 12.04.

90. Könyvek fotózása a színes lapszéles kihívásom következő fordulójára. Bár ezúttal picit változtattam a címén. A 3. forduló az Olvassunk élfestett kiadású könyveket! címet fogja viselni. 12.04.

91. Hozzánk picit korában járt a Télapó, mert hatodikán késő estig dolgozom, így viszont mindhárman itthon voltunk :) Egy plüss Rudolf és egy új könyv lapult a zsákban. ^_^

92. Megnéztük délelőtt A Rudolf, a rénszarvas mesét *-* 12.05.

93. Ma 10 évvel fiatalabbnak hittek a valódi koromnál! :D

94. Hú, a metróban (Piccadilly) láttam a Flatshare könyv alapján készült filmnek a plakátját! :O Nem is tudtam róla! *.*

95. Rod Campbell: Dear Santa könyv adatlapjának a felvitele ^^

96. Örömapa soundtrack hallgatása spotifyon

97. Green machine smoothie *-* Nagyon finom!

98. nem várt énidő de ha már így alakult, kimaxoltam! Olvasónapló, mini journal, fb csoportok, vagyis minden naprakész :D

99. "Ez egy tökéletes nap lesz!"

/Shannon Hale: A Mesehősök Végzetkönyve/

Hiszek neked süti! *-* 12.07.

100. A kislányom elkezdte ölelgetni a QB plüsseinket *-* szuper cuki volt!!! <3


Kapcsolódó könyvek: Margaret Rogerson: Sorcery of Thorns · Tracy Wolff: Crave · Olivie Blake: The Atlas Six · Ali Hazelwood: The Love Hypothesis · Cassandra Clare: Chain of Thorns · C. N. Crawford: Frost

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések