Muti, mit olvasol! | Április

🦋🦋🦋 Cassandra Clare: Chain of Iron ⛓🦋🦋🦋




Cassie könyveihez mindig élmény képeket készíteni! :) No meg olvasónaplóba bejegyzést írni! Kék és sárga pasztell ceruzával színeztem az alapot, majd szürke ceruzával megrajzoltam a fás részt, végül ezeket zsepivel elmaszatoltam. Ezüst és arany színű zseléstollakat, valamint különböző vastagságú fekete filctollakat használtam. A könyv fő motívumát, a halálfejes lepkét is megjelenítettem.


🦋🦋🦋🦋🦋

Könyvkiadási információ:

A FairyLoot-féle kiadást olvasom :)

Walker Books, London, 2020
624 oldal · keménytáblás · ISBN: 9781406397369
Hardcover, FairyLoot exclusive edition. *-*


Jó sokat vártam a folytatással. Az első részét, a Chain of Goldot még 2020 májusában kezdtem el olvasni, szóval nem most volt. De van nekem egy másik olvasónaplóm, amibe javarészt árnyvadász könyvekről írtam értékeléseket, meg magát a cselekményt. És milyen jól tettem! A CoG-ról egy laza 16 oldalt sikerült írni... Na ezért haladtam én csigalassúsággal a történettel, mert mindent leakartam írni, ami fontos lehet. Megjegyzem, a könyv tele van ragasztgatva post it-ekkel. :D Szóval nem bíztam a véletlenre. Még lenni kéne valahol ilyen kis jelölőmatricának, de persze most nem tudom, hova tehettem... Marad hát a gyakori jegyzetelés... Jövőre találkozunk, mikor kiértékelem a második részt...😂 (na jó, csak viccelek...) 



🦋🦋🦋🦋🦋

Most jöjjön egy rakás fotó, mert nem tudtam kiválasztani csak egyet :D Dekorációnak használtam művirágokat, (Primark) a csodaszép Cortana levélbontó kést, (Illumicrate) témában ideillő füzetet, (City of Bones, még a Waterstones könyvesboltban vettem fillérekért) Teás csésze teával megtöltve, (Illumicrate) The Infernal Devices ihlette jegyzettömböt, (Litjoy crate) könyvjelzőt, (FairyLoot) valamint az An ​Illustrated History of Notable Shadowhunters and Denizens of Downworld könyvet. (ez van kinyitva)


🦋🦋🦋🦋🦋


















🦋🦋🦋🦋🦋




🍁🍁🍁🦋🦋🦋🦋🦋🍁🍁🍁

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések