Muti, mit olvasol |Április 2.0.

 Kerri Maniscalco: Kingdom of the Wicked



Egyik kedvenc időtöltésem, amikor képeket készíthetek az aktuális olvasmányaimról. :) Mindig lelkes készülődés előzi meg a fotózást. Meg ezer ötlet, amelyből aztán csak párat tudok megvalósítani. Ez a könyv az egyike a legszebb könyveimnek. Bár a koponyás részért nem vagyok oda, mégis remekül illik  a borítóra. A FairyLoot jóvoltából nekem egy nagyon szép kiadás van meg. *-*


Könyvadatok: Speciális kiadás, stencillezett, és fekete lapszélek *-* Kifordítható dust jacket, bookplate a könyvben. Térkép is van benne *-* A kemény fedeles borító is kapott díszítést.

ISBN: 9781529351149, Hodder & Stoughton, UK 2020.

Bár a kindle verziót olvasom, mert azt magammal tudom vinni munkába, és este is lehet olvasni. 

Művirágokat, egy baglyos nyakláncot, és két fekete, valamint egy piros lapszélű könyvet használtam még dekorálás gyanánt. Mivel kívűl-belül szép a könyv, így próbáltam megmutatni a dust jacket nélkül, meg a lapszélre is hangsúlyt fektetni. Kisebb-nagyobb sikerekkel... 




Imádom a fekete-fehér képeket, és azt gondolom, hogy ez a könyv még így is remekül mutat! Kicsit játszottam a PhotoScape+ programmal, és odavarázsoltam egy kis füstöt is. :) 




És akkor jöjjön az olvasónaplós bejegyzés! ^^ Jaj, nagyon imádtam megtervezni a KOTW témájú lapot! Washi tape-eket, (etsy, Harriet Wright Designs, colourfulandco és Tilly Journals collab) rózsás matricát, (My Spoiled Planner) és egy cuki koponyás matricát (papershire) használtam díszítésnek. Valamint w&n filctollakat, lila szövegkiemelőt, és fekete tűhegyű filceket, különböző vastagságúakat. 




A nagy alkotásban nem is késztettem képet magáról a borítóról... No de van nekem képem korábbról! :) 




A teljes unboxingos posztot IDE kattintva nézhetitek meg. :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések