Muti, mit olvasol! | Március

💮🌸💮🌸 Muti, mit olvasol! |Március 💮🌸💮🌸



Mivel áthoztam márciusra a Párválasztó sorozat első részét, így nem is gondoltam, hogy lesz ebben a hónapban olyan másik olvasmány, amelynek szeretnék szentelni egy külön oldalt az olvasónaplómban. De csak hamar rájöttem, hogy ez az olvasmány van olyan jó, hogy ki legyen emelve!


Juno Heart: Prince of Never


Még 2019 decemberében találtam rá erre az akkor frissen megjelent történetre £0.99-ért, és a borító azonnal megvett magának! (az, ami az olvasón látható) Aztán beállt a többi e-könyvem mögé a sorba, és mostanáig nem is került sorra. Mivel sok olvasatlan könyvem van, így általában úgy választok olvasmányt, hogy milyen témában kell olvasni és leadni a molyon az olvasós kihívásokon.  Most például tündéres könyveket kell elolvasni, így gondoltam, legyen egynek ez. :) Hű, azóta kijött egy sokkal sokkal szebb és igényesebb borítóval is (lásd az olvasónaplóba beragasztott képet, de mindjárt teszek fel ide is egyet! ;-) )


❤❤❤

Könyvadatok: 

 Magánkiadás, 2019 

388 oldal · ASIN: B07ZF77N78


Címkék: YA, Fantasy, Paranormális, romantikus, tündérek, váltott szemszög, sorozat része, de magában is olvasható! (hurrá! :D)

Fülszöveg:

A ​fae prince with a poisoned heart. A mortal girl with a magical voice. Neither one believes in fairy tales.

City waitress Lara has the voice of an angel and no idea she's marked as the fated mate of a silver-eyed royal from another realm. When she falls into Faery and meets an obnoxious huntsman who mistakes her for a troll, she’s amazed to discover he’s the cursed Prince of Air in disguise. Ever's mother, the queen, is less than impressed. The opposing court of techno-loving Unseelie wants her as their very own pet. And an evil air mage wishes her dead.


Held captive by Elemental fae in the Land of Five, she’s certainly hit rock bottom.


But songs wield power, and Lara happens to be a true diva. Now if only she can use her newfound magical skill to make the Prince of Never a little less attractive. The first thing she wants is to find a way back home, and the last is to fall in love.


Ever and Lara think they know what they want, but destiny and an age-old curse have other ideas.


Book 1, a standalone with a HEA in the Y.A. interconnected series, each one starring a different cruel prince and his human fated mate.


For lovers of Faery. Above all else, romance rules.

Tömören adott egy városban élő lány, Lara, aki egy napon átteleportál valahogyan a tündérek világába, és találkozik a rideg herceggel, akit Evernek hívnak, de a lány csak Nevernek hívja. :D Gyorsan kiderül, hogy ő valóban egy herceg, de megvan átkozva, és méreg csörgedezik az ereiben, és ha nem talál nagyon hamar feleséget magának, akkor bizony el fogja emészteni ez a feketeség. Nagyon izgalmas eddig, olvastatja magát! :)

UK-s amazonon most £2.99-ért megvásárolható. Nézd meg ITT. Persze, lehet hogy lesz még akcióban. Érdemes amazonos kívánságlistára tenni, és figyelni, mikor lesz rá valami akció. Vagy random módon adnak kuponokat az oda felpakolt könyvekre. (épp ma is így jártam, meg is vettem a Kanin Chronicles trilógiá£3.59-ért *-*)

Még pár kép, mert nem tudtam csak egyet kiválasztani:





Rendhagyó módon most egy csésze tea társaságában készítettem a képeket. Így legalább használom az Illumicrate doboz teázó szettjét! *-* COG témájú, és imádom! Meg valahogy illik ehhez a történethez is! ^^ Múltkor vettem pár új művirágot és ezeket is felhasználtam. :) A képeket utána a Photoscape+ szerkesztővel varázsoltam el. 



💮🌸💮🌸 Még nem is mutattam, de ilyen a márciusi kinézet az olvasónaplómban! :) 💮🌸💮🌸


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések