Bullet Journal | Április

 ❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿




Az április fedlapja nagyon cukira sikeredett ^_^ Bunilla kortyolgatja a kávéját reggeli közben a fotelben üldögélve. A Journal Card a Papershire webshopból érkezett. A háttérben kimaradt acetát csíkot helyeztem el, ami napraforgó mintás és arannyal fóliázott (gold foiled) Ő a HRHandmade etsy shopjából érkezett. :) Végre megint használhattam az egyik kedvenc virágmintás washi tape-em, rajta egy rózsaszín nyilacska, amin az április csücsül. :) Az április szócska a Harriet Wright Designstől van. Ezt még kiegészítettem egy aprócska virággal. (Little Bloom Paperie)




Heti bontás. A Papershire Cottage kitjét használtam fel. A headerök még a Diamond Prints Designstól vannak, a date coverek már az új Poppy Willow Co-tól. ^^ A fent említett kis virágokból ide is tettem párat. (Little Bloom Paperie)






Amikor eszembe jut, akkor szoktam készíteni csoportképet a felhasznált elemekről. Íme néhány, amit használtam! :)






Közeli kép: Az április legjobb pillanatai oldal fejléce. Vékonyan fogó clena energel tollat használtam hozzá, és a Cottage kithez illő matricákkal csinosítgattam ki. Az áprilist odanyomdáztam. És ide is tettem egy virágos matricát.


❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿❀❁✿




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések