Pinktober

 Ha október, akkor sokaknak az inktober jut eszükbe, erről azonban minden évben lemaradtam eddig. Aztán az egyik  digitális művész, isa.b.e.e IG oldalán megpillantottam a Pinktober drawing challenge-et, és elhatároztam, hogy csatasorba állítom az összes rózsaszín árnyalatú filckészletem, és elkezdtem megrajzolni az adott naphoz tartozó feladatokat. Nagyon tetszett ez a kezdeményezés :) Mivel írtam a minap, hogy már más a prioritás, ami a mindennapjainkat illeti, így nem naponta rajzolgattam, hanem összevártam 5 témát, és egyben készítettem el.



A felhasznált filcek 




Íme a plakát a 31 rajzolnivaló dologgal. (https://www.instagram.com/p/CUf4wkUrBEH/)







Volt, ami jól ment, a rajzok közül, és volt, ami nagyon nem XD De nem kellett véresen komolyan venni, szóval jó kis kikapcsolódás volt ^_^


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések