Happy Mail áradat :)

 Little Bloom Paperie



Július 25-én rendeltem tőlük. Ők is részt vettek a UK Planner Circle Xmas In July Sale-en, (júl.23-26 között) ahol 25% lejött a vásárlás összegéből. :) A rendezvény szervezője (UK Planner Circle) pedig felajánlotta, hogy akik instán megosztják a rendelésüket a résztvevő shopok valamelyikéből, azok közül egy visszanyerheti az árát. És taddaaam! Magam se hiszem el, de pont én voltam a szerencsés nyertes! ^_^ Viszont nem ért ide egészen mostanáig a rendelésem. (pedig UK-n belül volt a shop, szóval nem értem...valószínűleg túlterheltek a Royal Mailesek, vagy nem tudom...) 

Pár hete írtam is a LBP-nek, hogy mi a helyzet, és nagyon aranyos volt, azonnal írt is, megnyugtatott, hogy úton van a nyereményem :) (azért aggódtam egy kicsit, mert májusban rendeltem az etsy-ről, és a mai napig nem ért ide... nem nagy valami volt, de akkor is... írtam ott is az eladónak, aki kicsit sokára, de azért reagált, és felajánlotta, hogy ismét elküldi, de ennek ellenére sem ért ide. Valaki lenyúlhatta, vagy épp máshova dobták be. Szerintem az már nem fog ideérni. Pedig én aztán tényleg mindig optimistán állok a dolgokhoz!)

A rendelésem tartalma:

Let It Snow || FOILED Weekly Kit × 1

Full boxes only / Silver


Date covers | Option 2 × 1

Sage / Rose gold foil


ZZZ... / NO SLEEP - Script Icons × 1

Option 3 / Rose gold foil


TO DO - Script Icons × 1

Option 3 / Rose gold foil


Decorative flowers / Option 5 - Small | BUJO | FOILED × 1

Rose gold foil


Decorative flowers / Option 1 | BUJO | FOILED × 1

Rose gold foil


Egyben a rendelés/nyeremény:




A boríték maga is szuper cuki volt, és nagyon tetszett a betűtípus, amit használt a nevemhez és a címemhez *-* A nyereményem gondosan bevolt csomagolva, meg egy fonalkával átkötve :) És mivel én voltam a nyertes, plusz egy ív matricát is belerakott ❤ Mindenképp érdemes ellátogatni hozzájuk! 

instagram: https://www.instagram.com/littlebloompaperie/

weboldal: https://littlebloompaperie.com/ (épp szünetet tartanak)

INSTA10 for 10% off

Egy kis videó a foiled matricákról:




Harriet Wright Designs




Hosszú várakozás után, augusztus 20-án végre ismét kinyitott a HWD és rögtön egy 20%-os akcióval indítottak! :) (megmondom őszintén, teljesen elfeledkeztem róla, így valóban meglepetésként ért, mikor megkaptam a rendelésem! XD) Szeptember 10-én adták fel, másnapra már ide is ért. 

A rendelés tartalma:


Bow Line || Vellum Sticky Notes


Walk || Foil Sheet (#SC06) - Rose Gold / Clear


Days of the Week || Foil Sheet (#SC129) - Rose Gold / Clear


Pay Day || Foil Sheet (#SC137) - Rose Gold / Clear


Month & Seasons || Foil Sheet (#SC141) - Rose Gold / Clear



Abszolút gyönyörű ez a jegyzettömb! *-*







Egyben a rendelés :) Mint általában mindig, így ezúttal is rose gold színben kértem a matricákat. :) 

weboldaluk: https://www.harrietwrightdesigns.com/



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések