Életem könyvekben Book Tag

 

ÉLETEM KÖNYVEKBEN BOOK TAG



1. Válassz egy könyvcímet, amely a keresztneved első betűjével kezdődik!

Cookie O'Gorman: The Good Girl's Guide to Being Bad


2. Állj a könyvespolcod elé, majd jobbról balra haladva számold a könyveket az életkorodig! Melyik könyvet kaptad?

Cassandra Clare: Chain of Gold 


3. Egy könyv, amely a városodban/országodban játszódik.

London/ Gail Carriger: Soulless – Lélektelen


4. Egy könyv, ami olyan helyszínen játszódik, ahová szívesen elutaznál. (lehet fiktív vagy valós is!)


New York, (Cassandra Clare – Wesley Chu: The Red Scrolls of Magic)

San Francisco, de igazából bárhova Amerikán belül 💖



5. Egy könyv, aminek a kedvenc színed van a borítóján.

Sarah J. Maas: House of Earth and Blood


6. Melyik könyvhöz kötődik a legkedvesebb emléked?

Cassandra Clare könyveihez <3 1. Mert Londonban is játszódik (pl. A Pokoli Szerkezetek) és itt található a Blackfriars híd *-* 


7. Melyik könyv elolvasása okozott nehézséget?

-


8. Melyik az a könyv a várólistádon, aminek a befejezését hatalmas teljesítményként fogod elkönyvelni?

maga a várólista az XD persze jó okom van rá, hogy lassabban haladok az olvasással :)


Tavaly is kitöltöttem, de direkt nem lestem meg a korábbi válaszaimat :)

https://chili87sworld.blogspot.com/2020/10/eletem-konyvekben-book-tag.html

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések