Happy Mail áradat: lássuk, mik érkeztek hozzám mostanában!

 Papershire



Július végén (23. és 25. között) volt az egyik kedvenc matricás shopomnak a születésnapja. :) A Papershire anniversary alkalmából 20% kedvezmény volt mindenre.  ^_^  WooHoo!

Persze nekem sem kellett több, hogy vásárlásba kezdjek :D Bocsánat a borzalmas képminőségért, de sajnos nem voltam még a toppon, mikor a fotót készítettem. (élménybeszámoló hamarosan! ;-) ) 

A rendelésem tartalma:

Bunilla Baby Care Doodle Stickers × 1

Bunilla Bedtime Story Doodle Stickers × 1

Bunilla Household Chores Doodle Stickers × 1

Baby Food Doodle Stickers × 1

Weather Doodle Stickers × 1

Clean Up Doodle Stickers × 1

Bunilla Reading Doodle Stickers × 1

24-én rendeltem, augusztus 2-án már úton is volt hozzám. :) 3-án ide is ért.

A képen az alsó sorban balról az első 3 ív matrica ingyen volt, az első akkor járt, ha beírtad, a fb kódot, szóval tagnak kell lenned érte, a második az egyik pr girl freebie-je, csak a nevét kellett megemlíteni a megjegyzés rovatban, míg a harmadik a rendelés mellé járt. :) A matricák ugyan kitakarják, de most is kaptam Journal Cardot, és egy kisebb méretű képeslapot is. (lásd az előző Papershire témájú bejegyzésem, azzal is ugyanezek jöttek)


❤❤❤

Pippy Plans| TheCoffeeMonsterzCo



A Pippy Plans egyfajta nagykereskedés, aki Az EU/UK vásárlók számára beszerzi a US, valamint a Kanadában fellelhető webshopok kínálatából azt, amire leginkább lenne igény, de nagy postaktg és most már az új vámozási szabályok miatt nem tudnánk finanszírozni. Szerencsére nagyon nagy kereslet volt a TCMC (TheCoffeeMonsterzCo) washi tape és egyéb termékeire, így ez a két cég kapcsolatba lépett egymással. Nem kis örömünkre ^^

Annyi volt mindössze a teendőm, hogy feliratkoztam a hirlevelére a PP-nek, így mikor megkapta a termékeket, (egyelőre csak a washi tape-ek érkeztek meg) kiküldte hirlevélben, így július 26-án már megtudtam rendelni emberi áron a hőn áhított kincseket. ^_^ Plusz felhasználtam egy pr girl kódját, így 10% lejött a vásárlásból. :) Augusztus 3-án ide is ért, egyszerre a Papershire rendelésemmel. :) 

A rendelés tartalma:

THECOFFEEMONSTERZCO | TIME TRAVEL | WASHI 15MM

1 × £3.85

THECOFFEEMONSTERZCO | FALL CRITTERS | WASHI  15MM

1 × £3.85

THECOFFEEMONSTERZCO | SUMMER CRITTERS| WASHI  15MM

1 × £3.85



TCMC Washi Swatch | Így legalább van már nyári és őszi témájú dekor tapaszom is ^_^


❤❤❤

My Unicorn Planner


Couch Potato Planner Paperclip - Gold Clip - Topper


Nem mehettem el szó nélkül emellett a cukiság mellett a My Unicorn Planner websopjában :D Egyszerűen tudtam, hogy kell nekem. :)

Egy Journal Card kíséretében érkezett a gem kapocsra ragasztott kanapé krumli :D 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések