100 dolog, ami boldoggá tett a nyáron

 



100 dolog, ami boldoggá tett a nyáron


0. Online event Kelly Orammal és írónő társaival :) 06.01.

Wyle Away Ranch Launch Party

1. Egy nagy séta a kellemes napos időben. :) (bár nem terveztem ekkora távot, de mivel a fél út szakasz levolt zárva, így nem volt busz opció, szóval muszáj voltam sétálni…) 06.03.

2. Kelly Oram – Cinder és Ella olvasása napközben *-*

3. Felavattam az új mini planneremet -> a csillagos-holdasat ^_^ mini napi bejegyzéseknek szánom, meg lesz napi hangulatjel beragasztva hozzá. majd hozok róla bejegyzést, mert nem tudom pontosabban kifejteni :-P


4. Mai sütim:

"Micsoda gyönyörű nap!"


/Danielle Steel: Megváltó szerelem/

Eddig én is így vagyok vele süti! :) 06.04.


5. Reggeli buszozás, és mini shopping a Párommal :) Jó volt kicsit kimozdulni. És javarészt megtaláltuk, amiért mentünk. *-* 

6. Az első szabad hétvégém! *-* 06.05.

7. Találtam ingyenes online tanfolyamot köv. hétre. (reméljük, hasznos lesz!)

8. Megérkezett az új ventillátorunk.

9. Matricák nyomtatása ^_^

10. B&J jégkrém nyam-nyam (vaníliás-cookie dough twist

11. Kelly Oram: Örökkön-örökké olvasása*.*

12. Deborah Hewitt: The Nightjar könyve megszerzése 0.99-ért *.* amazonról. 06.07.

13. Végre találtam egy újrahasznosító helyet, ahova leadhatom a régi laptopomat!

14. Wííííí, lesz második évada a Shadow and Bone sorozatnak!!! *_fangirlsikításhelye_*

15. Karamellás latte ital *-*

16. Rég nem látott alkalmi kollegina írt nekem ma üzenetet *-* Nagyon jól esett, mert bár csak kis ideig dolgoztunk együtt annó, úgy éreztem, mintha megtaláltam volna az eddig nem létező ikertestvéremet! (mmint ami a belső tulajdonságai nagy részét illeti) 06.08.

17. Csak megvettem a Zebra féle mildliner szettet XD De az úgy volt, hogy sima bevásárlásra mentem a Morrisonsba, és ott véltlen megakadt a szemem a papírírószer részen… és itt csak 5 fontba került! :O (alapjáraton 6 font/szett)

18. Loki nézése ^_^ 06.09.

19. Raya and the Last Dragon nézése *-* 06.11.

20. Megvolt az első online workshop, és nagyon hasznosnak találtam! ^_^ 06.12.

21. Vaiana/Moana nézése

22. Ágynemű csere ^_^ imádok este a frissen mosott ágyneműbe belehuppanni *-* 06.15.

23.mars csoki jégkrém :D

24.Elküldtem pár régi ruhadarabot adományba ^^

25. Bishoujo Senshi Sailor Moon Eternal nézése netflixen *-* /1.rész/

26. TCMC előrendelés ^_^ Emoti Stamp Set vol.01 (7-10 hét, mire elkészül, de megéri rá várni :) )

https://www.etsy.com/uk/listing/1035788353/…

27. Ablakot pucoltam, wíííí! :D Igen, ez boldoggá tett, mivel már régóta esedékes volt, de vmiért mindig elnapoltuk.

28. Napok óta meleg van, és alig bírtunk megmaradni, erre ma végre esik az eső! (igaz, már este van, de bízom benne, hogy holnapra lehül kicsit) Na ugye, hogy kellett az az ablakpucolás? :D :D :D 06.16.

29. Sárával beszéltem telefonon ^_^

30. Nagy szerencsém volt, mert a héten sikerült időpontot foglalnom a magyar konzulátusra, és már el is intéztem az útlevél megújítását. ^_^ 06.17.

31. készítettem sajtos pogácsát

32. The Baby Show Live @ Home online eventen való részvétel :) (péntektől vasárnapig tart) 06.18.

33. Mikor megtudod, hogy az egyik kedvenc shopod, – ami Kanadában található, így brutál sokba kerül a rendelés- társul egy rövid időre egy UK based bolthoz, akkor táncikálsz örömödben! *.* Jó lenne, ha a későbbiekben is lehetne majd így rendelni! (egyelőre csak feliratkoztam, majd meglátjuk :) )

34. Miután sikeresen tönkretettem a laptopom, ma helyben sikerült megjavítaniuk a hiba rosszabb felét, igaz, jó mélyen a zsebembe kellett nyúlni érte

╯﹏╰

De megtanultam a leckét… Soha ne hagyd az útban a laptop töltőzsinorját, mert egyszer úgyis felbuksz/vagy majdnem felbuksz benne… Megjegyezném, hogy eddig még soha, egyetlen műszaki tárgyamat se tettem tönkre… De nem most akartam elkezdeni… 06.21.

35. Felhìvtam Ancimèkat telefonon (^_^)

36. Emily M. Danforth: The Miseducation of Cameron Post olvasása

37. Ingyenes sorozatkezdő ebook: Meghan Ciana Doidge: Cupcakes, Trinkets, and Other Deadly Magic megszerzése és olvasása. 06.22.

38. Custard ízesítésű fánk 06.23.

(*'▽'*)♪

39. Megérkezett a STICKII matrica rendelésem *.*

40. Olvasónaplómba írogatás, idézetek kiírása o(〃^▽^〃)o 06.24.

41. Enola Holmes megnézése

Egyszerűen zseniális volt! ^_^

42. Végre megrendeltem a megfelelő babakocsit! :) 06.25. (és azóta már össze is raktam, yay! ^_^)

43. A Wish Dragon nézése

44. Disney mesék zenéinek hallgatása youtube-on ^_^ szívet melengető <3 /06.30./

45. EMAS matrica rendelés feladva, hurrá ^_^ Idén még nem volt alkalmam rendelni, de a szülinapomra kaptam plusz hűségpontokat az oldaltól, így beváltottam őket a webshopban :)

46. Új instant tea tesztelése -> Peach Melba, Whittard féle tea *-*

47. Főztem frankfurti levest, mert megkívántam, és olyan finoooom lett! 07.02.

48. Szalonka rövidfilm nézése *-* Szuper cuki volt!

49. Kissé felhős nézése

50. A kis kedvencek titkos élete 2 nézése ^_^

51. Strawberry Cheesecake elfogyasztása ^_^ 07.04.

52. Kaptam egy 10 font értékű utalványt a Papershire csoportban ^_^ 07.07. Nagyon örülük neki ^.^

53. Angry Birds nézése :D Cuki nagyon! ilyen ez, mikor van Netflix és Disney+, lehet meséket nézni :D

54. J Lo válogatás hallgatása *_* plusz még sok más favorit is 8-) 07.08.

55. LIVE IG interjú Cassie-vel ^_^ 07.10.

https://www.instagram.com/tmisource/live/

Lelepleztek egy titkos projektet *-* Emma és Julian kalandozásairól fog szólni, heti egy novellával fognak jelentkezni egy éven át! ^_^

56. Találtam egy kihívást, amiben a kedvenc könyves karakterem, Jem tulajdonságai szerint kell olvasni <3

57. Gail Carriger: Soulless – Lélektelen olvasása zseniális ez a könyv! :D

58. Sütöttem pizzát XD nyam-nyam utána meg beültem netflixet nézni.

59. Kiságy összerakva! Teljesen egyedül! YAY! :) ráadásul olyan semmit mondó volt a hozzámellékelt útmuató…

60. Cassandra Clare – Wesley Chu: The Red Scrolls of Magic olvasása ^_^

61. Kerri Maniscalco: Kingdom of the Wicked e-könyv beszerzése 0.99-ért *-*

62. Fekete Özvegy nézése ^^ 07.15.

63. Penelope Bloom: His Banana e-könyv beszerzése 0.99-ért :D

64. Hotdog ebèdre XD fini lett nagyon! :)

65. Wicked Deep olvasása

66. Összeraktam a kisszekrényt ^_^ 07.16.

67. 200 nap olvasás 2021-ben (86.) 07.19.

68. A fiúknak, akiket valaha szerettem (A fiúknak, akiket valaha szerettem 1. nézése 07.22.

69. Még mindig olyan szép ez a dal! *-*

https://www.youtube.com/watch…

70. Írsz egy régen nem látott osztálytársnődnek/barátnődnek, és kiderül, hogy ő is ma akart megkeresni! :) (ami azt illeti, írt is üzenetet fb-on) Hát én nagyon örülök neki!!!

71. Papershire rendelés ^_^ 07.24. A shop születésnapja alkalmából 20% kedv. lejön a vásárlásból.

72. Hihi, Xmas in July sticker shop sale befigyelt ma… :D A hétvégén szuper kedvezményes árakkal várja sok websop az áldozatait vásárlóit 07.25.

73. UK Planner Circle játékán engem sorsoltak ki *-* lálálá :) 07.27.

74. ZUMBA zenék hallgatása <3

75. 2021.07.29. 16:59. Megszületett Noémi *.* (。’▽’。)♡

76. már jobban érzem magam, kezdek regenerálódni :)

77. az érzés, mikor rámnéz a kislányom ♡ azok a gyönyörű szemek!!!

78. első videochatelés a nagyszülőkkel :)

79. tesóm mondta, hogy meglepne egy könyvvel :)

80. párocskám maximális támogatása és helytállása mindenben ♡♡♡

81. Belebújtam a pihe-puha köntösömbe (hüvös lett az idő)

82. Kaptam páromtól macskanyelvet 08.07.

83. Az első babakocsis séta együtt ^_^ 08.09.

84. Fahéjas tejberizs *_*

85. Kissing Booth nézése ^_^

86. kicsike adag kávé jó sok tejjel felöntve :) ezer éve nem ittam már rendes kv-t

87. tesómmal beszéltem videochaten ^^

88. Megérkezett a Couch Potatom ^^

https://moly.hu/karcok/1674850

89. Marvel's What If.? nézése 08.11.

90. A csókfülke 3. nézése :D 08.11.

91. Tökéletes pasi nézése 08.12.

92. Kaptam egy csokor viragot:)

93. Tolkien film nézése

94. Kaptam a férjecskémtől egy tábla csokit ^_^ 08.20.

95. 20% kedvezmény több stationery webshopban is! Woohoo, meglehet, hogy vettem ezt-azt… *ártatlan fejet vág* :D

96. Marissa Meyer: Cress (angol) e-könyv megszerzése £3.59-ért, mert kaptam rá kedvezményt az UK-s amazonon. ^_^ 08.20.

97. Ma van a házassági évfordulónk ^_^ 08.22.

98. Újabb clena energel tollat kaptam *-* ennek sárga színe van ♡ (a másik 2 pink és kék még korábbról)

https://www.instagram.com/p/CTEgL6-IWDa/

99. Hallásvizsgálat Noéminek: pipa, minden rendben :) oh, és ma vagyunk 4 hetesek :) 08.26.

100. Sarah J. Maas: House of Sky and Breath előrendelve a Waterstonesból. :) 25% kedv. kupont kaptam tőlük :) 08.27.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések