Tavasz piknik boog tag

💮💮 Tavaszi piknik book tag 💮💮




Molyon bukkantam erre a book tag-re. :) → https://moly.hu/karcok/1420993 


1. Szerelmi zsongás – A kedvenc műfajod:
Fantasy ❤

2. Légy a levesben – Egy könyv a kedvenc műfajodból, ami mégsem tetszett:
Alicia Rades - Fire ​in Frost. A borítója alapján valami izgalmasabbra számítottam, bár tömegközlekedésen olvasni jó volt. Egyszer olvasós.

3. Pocsolyába léptem… – Egy könyv, amivel alaposan mellényúltál:
A Bridget Collins - The Binding könyve. Annyira beleszerettem a borítóba, hogy nem is nagyon olvastam el a fülszöveget. Az alapsztori egész jó lenne, csak nem ennyire elnyújtva. :)

4. Minden évben virágzás – Egy könyv, amit a legtöbbször olvastál újra:
Csontváros :D Cinder és Ella, valamint Szerelmünk Lapjai

5. Magnólia bimbó – Egy könyv, aminek a borítójába szerelmes vagy:
Hú, ilyen több is van :D Sarah J. Maas könyvei, Bridget Collins - The Binding könyve, és még sok sok más :)

6. Hangyák a sütiszeleten – Egy könyv, amit mindenki szeret, csak te nem:
Nem az van, hogy nem szeretem, csak nem lett kedvenc. De a filmváltozatot szerettem! :) A Harry Potter sorozat. Az első két rész után feladtam.

7. Milyen volt szőkesége….? – Egy könyv, aminek alig emlékszel a tartalmára:
Hm, ilyen akad pár. Főkeg ezek a rocker stílusú férfi főszereplős könyvek...

8. Madárcsicsergés, színtiszta madárcsicsergés – Egy könyv, amit mindenkinek ajánlanál:
Cassandra Clare, Holly Black, Sarah J. Maas trióét mindenképp!

9. Ribizli lekvár – Egy fanyar-édes igaz történet, amit szeretsz:
-

10. Anyád kockás terítője – Egy régi, megviselt könyv, amitől sosem válnál meg:
-

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések