💎✨ Crystal growing kit! :) ✨💎

Még tavaly ősszel vettem ezt a kristály készítő szettet a Természettudományi Múzeumban, és most volt időm nekifogni. Kék színűt választottam, mert a páromnak vettem ajándékba. A dobozban volt használati utasítás, de youtube-on is vannak fent hasznos tutorialok.


💎✨ Crystal Growing set: ✨💎
  • használati útmutató
  • spatula
  • műanyag konténer+tető
  • crystal powder/kristály por
  • seed crystal/kristály mag
nem tartalmazta, de kelleni fog:
  • gumikesztyű
  • papírtörlő
  • forrásban lévő víz
  • olló
!!FIGYELEM! FELNŐTT FELÜGYELETE MELLETT VÉGEZHETŐ MŰVELET! !!!

Fontos, hogy jól szellőző helyiségben készítsük el a kristályunkat, valamint mindig használjunk gumikesztyűt! 



💎✨ Elkészítés: ✨💎

👀 230ml forrásban lévő vízzel öntsük fel a konténerünket. 
👀 Adjuk hozzá a kristály porunkat, majd a spatulával keverjük el, amíg fel nem oldódott teljesen. 
👀 Amikor az oldat lehűlt 40 fokra, helyezzük bele a kristály magokat. 
👀 Helyezzük egy nem túl meleg szobába, ami 20 fok alatt van. (én a lépcsőházba raktam ki.) Fontos, hogy ekkor még NE helyezzük rá a tetejét. 
👀 Hagyjuk zavartalanul legalább 15 órára magára. A kristály növekedési ideje 4-7 nap, attól függően, hogy milyen a hőmérséklet. 
👀 Mikor elérte a kívánt méretet, óvatosan vegyük ki a kristályt a dobozkából, és öblítsük le vízzel. Viszont csak óvatosan, mert nem akarjuk, hogy bomlásnak induljon a kész kristályunk! 
👀 Hagyjuk megszáradni, majd tisztítsuk ki és töröljük szárazra a konténert, majd helyezzük vissza a kristályunkat. A végén tegyük rá a fedelet. :) 



💎✨ a kész kristályunk *_* ✨💎







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések