Bujo/ május



Május. Kicsit borúsra sikeredett. De nekem azért tetszik. :) A Stickii goth stílusú matricáit használtam, valamint a hónap és a hét napjait kinyomtattam*. ^_^ Most nem használtam sok színt, az indákat festettem csak ki zöldre, meg a májust a happy moments oldalon. 

Továbbá neten ingyenesen letölthető sablont találtam, KATT ide, ha megnéznéd; ami tartalmazta a számokat, és a hónapok neveit. Innen a május is, (2. kép) valamint a motivációs szövegecske a fedlapon. (első kép)  A heteket én "készítettem". 

*Név- és születésnapomra nyomtatót kértem, mivel mindig ügyködöm valamin, így biztosan használni fogom sok projektemhez. :) Amazonról rendeltem matricalapot, amire lehet nyomtatni, szóval matricákra fel! :D :D :D 


 minimalista havi nézet



Happy Moments oldal. A jobb oldali üdítős matrica: City Beverage Sticker Designed by Ronald Kuang



egyben az egész :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések