100 dolog, ami boldoggá tett az ősszel


100 dolog, ami boldoggá tett az ősszel

~ szeptember 5-től:


1. Egy rég nem látott kolléga betoppant a boltba *-*
2. Krita programmal rajzolgatás
3. Rendszereztem a matricagyűjteményem
4. Rendet raktam a könyvespolcomon
5. Már nincs fülledt meleg, és lehet aludni.
6. Körte ízű cider, Cherrys coke
7. Zumba óra Raquel irányításával :)
8. Pihenőnap, végre látom a páromat ^_^
9. Holly Black – Cruel Prince olvasása
10. Megrendeltem a Shelflove Crate októberi dobozát. *_* (szept. 9-én)

~ szeptember 19-től:

11. Rajzos nap
https://www.deviantart.com/htchili/art/Moon-lover-Girl-813716619
https://www.deviantart.com/htchili/art/Fox-in-the-woods-813728845
https://www.deviantart.com/htchili/art/School-girl-standing-at-the-corridor-813753081
12. Málnás cider ^^
13. Pihi otthon szó szerint, ki sem tettem a lábam otthonról
14. Retró zenék hallgatása
https://www.youtube.com/watch?v=NYMJly9kBb8
https://www.youtube.com/watch?v=bSMf0hwGErQ
15. Vanilíás kóla *-*
16. Banán turmix
17. Megérkezett a Book Box Club szeptemberi doboza *-*
https://chili87sworld.blogspot.com/2019/09/unboxing-megerkezett-book-box-club.html
18. Susan Ee – The Angelfall Trilogy olvasása
19. Új könyv megszerzése:
Alix E. Harrow – The Ten Thousand Doors of January
20. Párommal néztem pár részt az Agymenők sorozatból. Imádom Howardot és Rajt. :D
21. Arcpakolás, hajmosás, hajbalzsam, avagy home made wellness XD

~ szeptember 22-től:

22. Plüss Qoobee kulcstartó szett megrendelve *-*
https://shop.qoobee.com/product/qoobee-plushy-keychain/
23. Izé… hát nem megrendeltem a Litjoy októberi YA dobozát? *ártatlanul kuncog*
https://litjoycrate.com/pages/October-young-adult-theme/
24. Jegyek megvéve Párizsba *-* -> márciusban megyünk, de most érdemes megvenni a jegyeket.
25. kaptam virágot a páromtól :)

~ október 2-től:


26. SzabadságON! 8-)
27. Amie Kaufman – Jay Kristoff: Illuminae olvasása
28. Gilmore Girls nézése
29. Pizza sütés :D
30. Sophie Love: Love Like This olvasása

~ október 5-től:

31. Bip Zumba Koncert ^_^
élménybeszámoló itt:
https://chili87sworld.blogspot.com/2019/10/elmenybeszamolo-bip-official-live-zumba.html
32. 4 éve vagyok moly – itt az oldalon –
33. Shadowhunters párnahuzat megrendelve a litjoy crate oldalról. *-* (okt. 8-ig van rendelési lehetőség, és ha feliratkozott tag vagy, akkor nincs külön postázási ktg.)


~ október 7-től:

34. Telefonon beszéltem a családommal ❤❤❤
35. Létrehoztam a 3. kihívásomat, remélem elfogadják ^_^
36. Ma voltunk a Science Museumban ^_^ (kedd, október 8.)
https://chili87sworld.blogspot.com/2019/10/megneztuk-tudomanyos-muzeumot.html
37. Megszereztem a 15.000 oldal 2019-ben kitüntetést *.* (enyém a 2430.)
38. Holly Black The Wicked King című e-könyv megszerzése potom £0.99-ért *.*
39. Anna Todd: After e-könyv megszerzése amazonról
39.b. a filmváltozatát már meg is néztem :D Nem bírtam ki, na :-P Kíváncsi leszek a könyvre is!
40. Sarah Addison Allen: First Frost e-könyv megszerzése amazonról
41. Kelly Risser:Never Forgotten könyv olvasása


~ október 12-től:

42. Moziban megnéztük A Pókember idegenben-t párommal :)
43. kimostam a cipőmet, így ismét fehérek a csíkok :D
44. A Book depository küldött nekem egy 10%-os kupont
45. kilakkoztam a körmöm ^_^ terrakotta színű lett. *-*
46. Megnéztük a Joker filmet moziban.


~ október 17-től:

48. Penelope Douglas: Birthday Girl olvasása
49. Gayle Forman: Just One Day megszerzése amazonról 1.99.-
50. Huntley Fitzpatrick: My Life Next Door megszerzése szintén amazonról 2.99.-
51. alkotni valamit a könyvjelzőtervező pályázatra ^_^
52. Kaptam egy doboz raffaello, ferrero rocher, ferrero rondnir válogatást *_*
53. ágyba kaptam a reggelit ^_^
54. Carrie Whitethorne: Prime olvasása


~ október 23-tól:

55. Október 22-én volt a 14. évfordulónk ^_^
56. Megérkezett Cassandra Clare: An Illustrated History of Notable Shadowhunters and Denizens of Downworld könyv *_*
57. Frissen mosott ágynemű felhúzva
58. Rendet raktam, letöröltem a port
59. argan olaj és édes narancs aromájú kézkrém
60. kicseréltem az elemeket az izzósorban, és megint szépen ragyog a könyvespolcom :)
61. Abbi Glines: Existence olvasása
62. Leigh Bardugo: Six of Crows olvasása

~ október 28-tól:

63. Online raktárvásár, juhééé! :D
64. City of Bones: The Mortal Instruments – A végzet ereklyéi – Csontváros
Shadowhunter's Guide – Árnyvadász-útmutató 900 Ft,
65. Melina Marchetta: Jellicoe Road 900 Ft,
66. Kevin Williamson · Julie Plec : Vámpírnaplók – Stefan naplója 3. rész
Sóvárgás, 990 Ft,
67. Joseph Helgerson: Három troll meg a hold, 300 Ft,
68. Elizabeth Wein: Fedőneve Verity, 900 Ft,
69: Costantina Fiorini: A tenger suttogása, 543 Ft,
70. Róbert Katalin: Kezdjetek el élni! 2549 Ft,
71. Meghitt pillanatok, 1979 Ft
avagy így kell a 22 392 Ft-nyi értékű vásárlásért 9 061 Ft-ot fizetni :D Igaz, hajnali fél 3-ig voltam fent, de legalább gyorsabb volt az oldal.
72. A Book Box Club küldött egy 10% kedvezményes kupont, mert hiányolnak! *-* nem ér ilyen cukinak lenni! Hm, azért megfontolandó :)
73. £0.99-ért megvettem Natasha Ngan – Girls of Paper and Fire könyvét ebook változatban is. tudom, tudom, már megvan kemény fedeles kiadásban is, de így akár este is olvashatom :D
74. Megérkezett párocskám küldeménye – egy hiper-szuper egérpad – és írta, hogy ha nagyon szeretnék unboxingolni ,akkor bontsam ki nyugodtan *-*
75. Legújabb rajzom ismét egy pályázatra készül -> a Book Box Club éves kalendáriumához keresnek fandom rajzokat ^_^


~ október 30-tól:

76. Angie kisbabájának a mosolya *-*
77. Visszatért a régi csapat, amúgy nem is volt olyan nagy az a pihenő. Így utólag visszagondolva. és zumbáztunk ezerrel ^_^
78. az érzés, amikor egy jó könyv miatt majdnem nem szállsz le időben a buszról. :D
79. Covent Garden és környékén csavarogtunk
80. Bementünk a Whittardba is ^_^
81. Phantom Frappuchino kipróbálva :D
82. Felvettem a róka mintás sálam :-)
83. Megérkezett a RedBubble oldalról rendelt füzetem és a matricáim egy része. igen, képesek voltak külön elküldeni őket, mert ezek a csillogós felületűek, és majd még érkeznek a matt felületűek.
84. Two Steps From Hell – Heart hallgatása *-*
85. Pinteresten képnézegetés *-*

~ november 6-tól:


86. Marissa Meyer: Heartless olvasása
87. £1.09-ért vettem meg Sarah J. Maas Üvegtrón sorozatának első részét e-könyv formában angolul.
88. Dupla unboxing! ^_^
https://chili87sworld.blogspot.com/2019/11/unboxing-megerkeztek-litjoy-crate-es.html
89. Garth Nix Angel Mage könyv megszerzése, dedikáltan
90. Kim Liggett The Grace Year könyv megszerzése, book plate mellékelve
91. Kaptam rózsacsokrot páromtól. ^^
92. Elmentem a Waterstonesba megvenni Cassandra Clare – Clockwork Angel 10. évfordulója alkalmából kiadott speciális könyvét. *-*
93. Megnéztem a Blackfriars hidat <3 és sétáltam egy jót.
94. 316! csillag a könyvjelzőmre! ( a polipos) :-O <3 vagyis így ő a 16.




~ november 11-től:

95. Párom rendelt nekem valamit, de nem árulta el, hogy mi az :D
november 14-én:
96. Megkaptuk párommal a pre settled statust. Mától számítva 5 évig vagyunk jogosultak Londonban élni. ^_^
97. Repjegy megvéve. decemberben pár napra hazalátogatok. :)
98. Buszjegy megvéve. Szervezés indul!
99. Chain of Gold Special Box megrendelve *.* a good choice reading oldaláról. Yay, mikor lesz már március? ♪☆\(^0^\) ♪(/^-^)/☆
100. megszereztem az 50 könyv 2019-ben kitüntetést. ^^ (2607.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések