Értékelés: Marissa Meyer - Heartless

Marissa Meyer - Heartless


Aztamindenit! Teljesen elvarázsolt ez a könyv. Csak pislogok, és várom, hogy valaki azt mondja, hogy nem így lett vége, hogy lehet egy happy end!
Jestet, alias Jokert nagyon hamar megszerettem, és Cath is kedvelhető karakter volt. Imádtam, mikor sütött, folyton éhes voltam a könyv olvasásakor. :D Utáltam a szüleit! Tipikus, a lányukat kényszer házasságba parancsoló emberek, akik azt hajtogatják, hogy lányuk boldogsága az elsődleges dolog számukra, pedig nem! Szerintem az anyja jobban verte a nyálát a Szív király látványára… és az apja? Az csak bólogatott mindenre… Cath csak egy pékséget és egy igaz szerelmet szeretett volna. Olyan nagy kérés ez? Igen, sajnos az.
Remekül beleillik az Alice csodaországban világba, jól megírt történet, egyszerre akartam a végére érni, és még sokáig olvasni.

az írónő hivatalos, a Heartless könyvvel foglalkozó oldala: https://heartless.universeofmarissameyer.com/#book




Kreatívkodtam kicsit ^_^  


Mivel történetünk a Heart Kingdomban játszódik, és a főhősünk imád sütni, ezért a citromos süti a tányéron, és a citrom is jól illik ide. (Plusz a szerelmének a szeme színe is sárga, és volt a szobájában egy citromfa is) A kártyalapok részben azért, mert ugye a Szív Király uralkodik, másfelől meg Jokert, az udvari bolondot próbáltam meg szimbolizálni vele.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések