Pontokba szedett semmiségek 2.0.

Második felvonás. :) Molyos kezdeményezés, amit nagyon jó ötletnek találtam, így beálltam én is a sorba.

1. Imádok rajzolni. Sokat. Bármikor. Bármit. Mindenhogy. Választani viszont nem tudnék, hogy melyik technika jobb. Van, amit digitálisan jobb megrajzolni, van amit ceruzával, vagy filctollakkal.

2. Szeretek könyvborítókat tervezni :) eddig még nem nyertem, de tavaly az egyik ilyen versenyen beválasztottak az első 6 közé ^_^


ő volt a legjobb 6 között :)



3. Szeretem a rock zenét. A dallamosabb metált is, de ami már hörgős, azt nem. Egyébként sokféle zenét meghallgatok.
4. Tudok léggitározni. :D
5. Imádok csavarogni, kirándulni.
6. Kedvenc témám a könyvek :) Órákig tudok róla beszélni.

7. Nagy árnyvadász fan vagyok. :) Láttam a filmet, és olvastam az összes eddig megjelent könyvet. Ebből következik, hogy Cassandra Clare az egyik kedvenc írónőm.


Ja, és team Jem! ❤
8. Jelenleg barna-szőke ombre stílusú a hajam. És imádom. :)


9. 3. alkalommal dolgozom ugyanannál a cégnél, de mindig különböző városban. Szentesen kezdtem, később voltam Budapesten és most Londonban Bolti eladóként. Kikapcsol. Általában szeretem. Mert én valóban szívesen segítek. Kivéve, ha még köszönni se képes a vásárló. azt nem szeretem :-(

10. Járok zumbára, és imádom :)

11. Szeretem Snoopyt *-*
12. Már könnyebben tudok nemet mondani.
13. Továbbra is rendet tartok(anék) magam körül, de nem csak rajtam múlik. (lakótársak és munkatársak nem mindig ugyaniyen lelkesek sajnos)
14. Makacs vagyok.
15. Könnyen kiakadok. Ehhe, biztos korral jár. :D
16. Nem mindig vagyok naprakész az olvasmányaim értékelésével kapcsolatban.
17. Mindenféle matricát gyűjtök, amit aztán beragasztok az aktuális naphoz a naptáramba. :)


Gondolkodom egy Bullet Journalon, de még nem szántam rá magam.
18. Imádom a kávét.
19. Nosztalgikus vagyok, sokszor merengek a múlton. (Hogy szalad az idő! :-O )
20. Imádom a rókákat ^_^ Néha látok egyet úton hazafelé menet.

21. Szeretem a pitypangot ^_^ Olyan szép! Még a Kindle-tokom is pitypangmintás :)





Tavalyi semmiségeim:
https://chili87sworld.blogspot.com/2018/03/pontokba-szedett-semmisegek-na-jo-talan.html

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések