Unboxing! Megérkezett az első STICKII Clubos levelem!



Mivel matricamániás vagyok, így elkezdtem matricás csomagok után keresgélni. Az egyik ilyen, amit kipróbáltam, a Sticker Swaps volt, (ide kattintva megnézheted a februári adagot, ide pedig a márciusit) még várom a 3. csomagját. 
A másik csapat pedig a STICKII Club. Mint eddig minden esetben, így ezúttal is az ajándékba opciót választottam, vagyis nem kell feliratkozni és havonta fizetni. Bár aki szeretne, az élhet ezzel a lehetőséggel.  Az ajándékba opció $10.00-ba került. Plusz  a shipping :$2.50. 
Hétfőn kaptam egy emailt, hogy 5-18 nap alatt ideér majd a csomagom. Ma pedig itt is van :) 
A cute, retro, és pop témák közül lehetett válogatni, nekem a retróra esett a választásom. 

A csomag tartalmaz egy A5-ös rendezőt, japán témában 5 ív matricát, öntapadós matricákat, egy csillagocska formára hajlított gem kapcsot. Szerintem szuper cuki szettet kaptam kézhez, és nagyon megéri az árát, főleg ha a fent említett másik céghez hasonlítom, ahol átváltva a fontot dollára kb. ugyanazt az árat fizettem értük, és ott havi szinten van 10 db matrica. (ami mondjuk jó minőségű, és plusz pont még, hogy minden hónapban 10 különböző művész alkotása kerül a borítékba.)
Ha felkeltette érdeklődéseteket az oldal, akkor itt megnézhetitek:


No, de akkor lássuk a boríték tartalmát!

Ilyen helyes kis borítékot kaptam! *-*



 A boríték tartalma

A két kedvencem

az öntapadós matricák

A témakártya

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések