Poppy fan art


Májusban olvastam Tillie Cole - A Thousand Boy Kisses könyvét, és mély nyomot hagyott bennem. Aztán láttam egy rajzos kihívást molyon, ahol egy könyvkaraktert kellett lerajzolni, ahogy én képzelem el. Így döntöttem Poppy mellett.


Sokat dolgoztam rajta, és még többet módosítottam bár nem tökéletes, így már vállalható. Photoshopban rajzoltam. 

Íme az idézet, ami alapján alkottam:

" She looked beautiful, 
as always. Her red 
skirt came to mid thigh, 
black tights covering her legs, 
small pixie boots on her feet. 
Her navy coat was covering 
her top half, but I could just 
see her white shirt underneath, 
a black tie around the collar. 
She was so damn cute." 
/Tillie Cole – A Thousand Boy Kisses/


A végtelen jel is ott van a fülében. (Bár abban nem vagyok biztos, hogy bedugós, vagy lógós volt-e a fülbevalója)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések