Új szerzemények augusztusban :-)

 A Poket könyves automata kipróbálása: pipa *_*  Virginia Woolf – Orlando volt a választottam a 7 lehetséges könyv közül. :-) Őt a Déli pályaudvaron találtam, de van még néhány további a városban.
990 Ft-ba került, ami szerintem nagyon barátságos ár! ^_^ Készpénzzel működik, 500 és 1000 Ft-os címleteket fogad el az automata.

Csoport fotó az új szerzeményeimről :-) ❤❤❤

· 3 könyv (könyvmolyképző) 2017 decembere óta várt rám, /Zakály Viktória: Hanna örök, Róbert Katalin: Szelídíts meg! · Cassandra Clare: Árnyak ura/
· a másik 3 (Maxim) nem rég lett megrendelve, 
· a Poket augusztus 23-ai zsákmány, 
· az apevás verses kötet júniusban jelent meg. :-) 
Mindig jó hazajönni látogatóba 0:-)

Egyben a Maxim kiadós gyöngyszemeim *-* A mindig szuper borítós Dream válogatásokkal nem igen lehet mellélőni ;-)
Kendall Kulper – A tenger boszorkánya 
Melissa Grey – A lány éjfélkor 
Rebecca Donovan What If – Mi lenne, ha… 

És ha már otthon jártam, lefotóztam a két eddig megjelent verses kötetem. :) 
A kettő között kicsivel több, mint 20 év a különbség. :D Ha követem a tendenciát, akkor legközelebb olyan 50 éves koromban fogok jelentkezni valamilyen írásommal :D
Korábban ITT  írtam róluk bővebben.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések