Száz dolog, ami boldoggá tett nyáron



június 1-től
1. Megkaptam az első fizetésemet *_*
2. Új kollegina megismerése (szabiról jött vissza) és ő is könyvmoly! :-)
3. Anyuka kérdi ma a boltban, hol találja meg a kinder tojást, én meg útbaigazítottam. Néhány perc múlva jönnek a kisfiával visszafelé, és a kisfiú megköszönte nekem a segítséget *_* egyem is meg, de cuki volt!!! ^_^
4. Fehércsokis Magnum!
5. Lauren Kate – Fallen olvasása (puha borítós)
6. Tanya Bird – The Royal Companion (ekönyv)
7. Amikor még új vagy a munkahelyeden, de a vásárlók sorra halmoznak el dìcsérettel *_*
Ezért is szeretem a munkám ^_^
8. Már 4,5kg minusznàl tartok! O:-)
9. Egy hét után végre megint van net :-D
10. Csavargás Londonban -> Covent Graden, Harry Potter shop, King's Cross Pu., Whittard <3
11. Munka előtt zumba óra <3 *-* Igaz, hogy KO vagyok estére, de megéri!!! Imádom nagyon! 

12. Ellátogattam a BlackFriars Bridge-hez és lefotóztam a Hercegnőt ( Pokoli Szerkezetek) Régi álom vált valóra. <3

13. Cassandra Clare – Maureen Johnson: Every Exquisite Thing könyvének megvásárlása és olvasása ^_^
14. Pisztáciiás jégkrém
15. Gyönyörű, napsütéses nap! ^_^
16. Mínusz öt kiló!!! :) :-) :-)
17. Családi találka Londonban :) meg utána egy instant eltévedés, amely egy kisebb késést okozott a munkába menet…
18. Megrendeltem életem első könyves meglepetés csomagját ^_^ wíííí *nagyon örül*
BASC fandom doboz, Shadowhunters témában, mától, egészen július 16-ig lehet rendelést leadni. :) És ami külön egy hattttalmas piros pont, hogy szállítanak külföldre is!!! <3 Így nem kell hónapokat várnom, amíg hazaérnék, hanem átvehetem Londonban! *-*
19. Amikor a zumba tanár totál boldog attól a ténytől, hogy a segítségével is, na meg az új munkahelyem munkatempójával fogytam, és még külön posztol is róla instán, hát az epic! 8-) Kölcsönös happyness :D Én meg örülök, hogy az órájára járhatok! ^_^
20. Kimostam 2 adag ruhát! :D És kiválogattam az összes pár zoknit a fiókban! :D

június 18-tól
21. Kértem időpontot fodrászhoz! :-)
-> _Ladies – Ombre, Haircut & Blow Dry
Ladies – Haircut & Blow Dry (Straight/Curly)_ ez a terv *-*
22. Megérkezett az Apevás példányom!!! *-* 5 versecském csücsül benne :-)
Itt írtak róla:
https://csetlo-naplo.blogspot.com/2018/06/apeva-2018.html
23. Főtt kukorica :)
24. Kaptam virágot a férjecskémtől ^_^
25. Lazább beosztás a június utolsó hetére.
26. Ismét rajzoltam egy kicsit *_* Ezúttal egy Peavey gitárt ❤
27. Látogatás a National History Museumba *-*
28. Vettem egy szép új trikót zumba órára <3 neon kék *-*
29. Kitakarítottam, ágyneműt cseréltem, szorgoskodtam XD
30. Frissen húzott ágyneműben pihenés ^_^
31. Lauren Kate – Torment
32. Amióta új cipőm van, szinte már nem is fájnak a lábaim! Nike Air *-* Pedig nyüstölöm rendesen! és eddig amióta csak dolgozom, mindig nagyon fájtak a lábaim nap végére :-(
-> zumba órák, ahol ugrálós mozdulatok is vannak,
-> meg munkába is azzal hasítok a sorok között (tesco express XD)
33. Szabad péntek és szabad szombat!!! :D a beosztásomra ez nem nagyon jellemző sajnos
Mindkét nap zumbázással telt, ma volt az utolsó óra, mert a gym megszünteti ;-( de majd folytatjuk máshol, remélem minél hamarabb…
34. Párocskám készített lazacot sajtmártással *-* Nagyon fini volt!
35. Egy doboz söröcske :D
36. Édes-savanyú mártás-rizses-csirkés formáció :)
37. Elmentem fodrászhoz, és nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel! *-* Félidőben kaptam kávét és sütit is! ^_^ Nagyon aranyos és kedves volt a fodrász hölgy, máskor is hozzá fogok menni! :)
38. ex-Hiltonos munkatársas találkozó :) Szinte már mindenki máshol dolgozik, de úgy látszik, csak én mentem vissza a kereskedelmi vonalra, ők maradtak a szállodai vonalon, csak más beosztásban. :) Mindenesetre jó volt látni őket! :)
39. Újdonsült kolleginámmal és BFF :D elmentünk a Greenwich Parkba, és egész nap csavarogtunk! :-) Csodaszép helyeket néztünk meg újfent. :D Végre valaki, akivel lehet csavarogni!!! :)
40. Kaptam dicséretet a hajamra ^_^
41. Megkóstoltam a barackos ízesítésű coca colát :-)
42. Waterstones látogatás *_*
Új szerzemények!
Lily Collins – Unfiltered
Emma Corrall – Letters from the lighthouse
_Emily M. Danforth – The miseducation of CAMERON POST
43. Önfeledt énekelgetés tükörtojás sütés közben :-D (volt itt Delain- we are the others, rhcp – Otherside, Soundgarden – Be yourself és még sorolhatnám *_* ) monjuk azt hittem, hogy nincs fültanu, de mint kiderült, egyik lakótárs hallotta XD és azt mondta, inkább ad egy filctollat, és rajzolgassak inkább… :-D
44. Újabb ex kollégás találkozó, ezúttal a magyar csipet-csapattal töltöttem el a hétfőmet ^_^
45. Cosmopolitan Coctail :-)

július 11-től
46. Cassandra Clare – Kelly Link :Learn About Loss olvasása
47. Lemon cheese cake *-*
48. Végre esik az eső!!! *-* Wííí :D (már több, mint egy hete? nem esett rendesen eső, és azért melegecske az idő)
49. Vettem egy új nadrágot, plusz két trikót *-* ( egyik sötétkék és fehér pöttyös, a másik rózsaszín, és van rajta egy vasmacska)
50. Új könyv… :D De ezt muszáj volt, mert Kiki Sullivan The Dolls sorozatának ez az első része, legutóbb sikeresen megvettem a második részét :D Na ugye? Így már érthető! O:-)
51. Sajtos bundás kenyér *-*

július 15-től
52. Létrehoztam életem első kihívását! ^_^ *boldog* *örömtáncot jár*
https://moly.hu/kihivasok/bogrek-a-boriton
53. Supernatural sorozat nézése párocskámmal *_*
54. Kasie West: Szívességből szerelem olvasása
+ Lily Collins – Unfiltered is *-*
55. Lauren Kate – Passion
56. Megszereztem kemény fedeles borításban a Bane Krónikákat, így a puha fedeles változatot elajándékoztam annak a barátnőmnek, akit árnyvadász-függővé tettem :-D
57. Rendeltem könyves csomagot a Maxim kiadótól ^_^ anyukám kérdezte, milyen könyvnek örülnék, így megkönnyítettem a dolgát. :-)
2 zsákbamacska és egy tudatosan választott könyvecske lesz majd benne a csomagban.
58. Frissítő arcpakolás/tisztítás *_*
59. Ettem egy fánkot…

július 26-tól
60. Rebecca Donovan What If – Mi lenne, ha… című könyve ma megérkezett :) (anyukámékhoz, majd mikor hazamegyek, akkor megmutatom )
61. Ismét új szerzemények…
Sarra Manning – Londonban bármi megtörténhet, valamint Lana Millan – Raziel című könyve. :-) azt hiszem, vissza kell(ene) fognom magam…
62. Túl a 300. kitüntetésen! :-O *-* ^_^
63. Éjszakás műszak túlélve :D (amúgy nem volt olyan vészes, hamar eltelt az idő)
64. Végre lehűlt kicsit a levegő, így már lehet aludni!
65. Ingyenes volt Jamie McGuire – Beautiful Burn e-könyve egy napig! *-*
66. Megvettem a Szerelmünk Lapjait angolul (is) :D De csak 0,99 fontba került… O:-)
67. Leadtam a borítótervemet Róbert Katalin – 6 hét a világ című könyvéhez ^_^ Nagyon érdekel a téma, már nagyon várom, hogy olvashassam *-* ezt kérem karácsonyra!
68. Vettem szép új sport melltartót *-*
69. Ú, a Primark tele van Jóbarátok isnpirálta cuccokkal! :-O Én egy füzetet és egy kulcstartót vettem <3
70. Végre lencsevégre kaptam egy sok pocsolyát :D Egy kihívás része volt, de hetekig semmi eső nem esett, vagy ha mégis, épp késésben voltam, és nem volt időm fotózni.
71. Becsekkolás megvolt, jegyek kinyomtatva! :-) Holiday coming sooooooon!!!!
72. Megkóstoltam a szilvapálinkás ízesítésű csokigolyócskát! *-* (reptéri ajándék sógoréktól még júniusban voltak itt:) )
73. párocskám reggelit hozott az ágyba <3 ^_^
74. Egyik lakótársunktól kaptunk egy csomag kávét *-*
75. A közelmúltban vettem a Lidl-ből water brush-t, aminek az a képessége, hogy magába az ecsetbe töltöd a vizet, és utána csak belemártod a festékbe, nem kell kell külön egy pohár vizet is mellé tenned! :-O Ez tök szuper!
76. Kifestettem a körmöm krémszínűre ^_^
77. Ötletelés az újabb rajzomhoz információ gyűjtés
78. zenehallgatás: Ginger Snaps theme *-* valamint a The Ring, Samara's Song, Sweet Dreams és még sok más csemege igen, javarészt horrorfilmek zenéi, amiket nem kedvelek, ellenben a zenéjükért odavagyok teljesen!

augusztus 11-től
79. Cassandra Clare – Maureen Johnson: A Deeper Love előrendelve amazonról *_* Gyönyörű a borítója! 14-étől elérhető ;-)
80. A borítótervem bekerült a döntőbe! *-* <3 Még ha nem is az enyém kerül kiválasztásra, már így is nagyon örülök neki! :-)
81. Ma vettem egy királykék felsőt, és egy hasonló színű ceruzaszoknyát ^_^
82. Barátném kisfia azzal a kis plüss kutyuskával alszik, amit még én vettem neki *_* Olyan édes!!!

augusztus 22-től
83. Hazautazás
Indulás Luton reptér, érkezés Budapest, Liszt Ferenc Airport *_*
84. Látogatás Óbudára <3
85. Jelen bisztró, tesós, pesti barátokkal talizós este ^_^
86. Citromos sör, túró rudi, vígjáték nézés tesómmal :-)
87. Laza csavargás Budapesten 8-)
Westend, Allee, Corvin plaza, egykori munkahelyem, déli pu.,
88. Poket könyves automata kipróbálása *_*
89. Virginia Woolf – Orlando könyv megszerzése
90. Beültünk a Cafe Frei-be
91. Vettünk párocskámmal lángost a Flórián téren *_*
92. Ma van a 3. házassági évfordulónk *_* <3 együtt ebédeltünk ^_^
93. Hazautazás Szentesre, a szülővárosomba *_*

augusztus 30-tól
94. Új könyvek *-*
Melissa Grey – A lány éjfélkor
Kendall Kulper – A tenger boszorkánya
95. Somersby <3
96. Esküvő és lagzi :) Jó hangulat, régi barátok, nyár, pihi
97. Nosztalgikus séta a városban :)
98. Folyamatos találkák (mindig másokkal) hol pizzázni mentünk, hol csocsózni, hol biliárdozni <3 Ezer meg egy éve nem csocsóztam, de szuper jó időtöltés volt ^_^
99. babázás barátnőmmel <3
100. Lett egy cica pajtink :D Bandiii (az utcánkban csavarog folyton, és mindig odajön hozzánk :) )

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések