Megérkezett!!! Apeva 2018

Idén februárban láttam egy pályázati felhívást, ahol Apeva verseket kellett beküldeni. Tollat és papírt ragadtam hát, és megírtam az első saját apeváimat. Később a FB csoporthoz is csatlakoztam, és nagyon sok tehetséges, és kreatív tagot ismertem meg. *-*

→ Az Apeva egy ötsoros vers, amelynek minden sora egy magánhangzóval bővül, tehát az első sor 1, a második sor 2, és így tovább. ;-)
Például:

Süt
a nap,
fényes nap.
Tavasz köszön
be az ablakon.

A legnagyobb öröm számomra, hogy idén az én verseim is bekerültek az antológiába! És a napokban megérkezett a saját példányom is! (pontosabban anyukámékhoz, ő készítette a képeket is). Nagyon boldog vagyok! :-)


Ha többet szeretnél tudni az apeváról, látogass el a honlapra
Vagy csatlakozz te is az apeva fb csoportjába, ahol egy apeva írásoddal tudsz "belépni". :-) 
apeva fb csoportért katt ide!


Érdekesség: Annó, 1997-ben is bekerült az egyik versem az akkor beküldött legjobb 200 gyerekverse közé :) Mosolyogva gondolok vissza rá, alig akartam elhinni, hogy én is benne lehetek! <3

 "Írd ki magad!" Országos pályázaton
I. helyezést ért el iskolánk. (Egykori Petőfi Sándor Általános Iskola) Forrás: ITT!

"Nagyi kedves és jó,
Unokája is jó tanuló
Nagymami jószívű,
Én pedig jókedvű."

/Török Csilla/

Friss! (2018.08. vége)
Vannak képeim :-)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések