Új szerzeményeim...2. felvonás

Na kérem szépen, júliusban volt minden, mint a mesében: kemény fedeles, angol nyelvű könyv, magyar nyelvű puha kötés, valamint magyar nyelvű e-könyvek is... :-D Alább összegzem is dióhéjban. :) 

Régóta piszkálta a csőrömet, hogy a Bane Krónikák puha kötéses változatban van meg, holott a Történetek az Árnyvadász Akadémiáról (angol) kemény fedeles... Így amikor betoppantam a WHSmith boltba, és megláttam, hogy van még ott az alsó polcon egy megmaradt példány, fogtam magam, és már siettem is vele a pénztárhoz... egy képes újság kíséretében, ami az 50 legsikeresebb Fantasy filmet és sorozatot foglalja össze:-D Ami meg a puha kötésűt illeti, elajándékoztam egyik barátnémnek, akit végül is én tettem annó árnyvadász fanatikussá :D 


Cassandra Clare – Maureen Johnson – Sarah Rees Brennan: The Bane Chronicles

Nemsokára hazalátogatunk anyukámékhoz, és már tudja, hogy nekem csakis könyvvel tud meglepetést okozni, de ugye nem mindegy, milyet kap az ember lánya :D Már elég sok könyvem van, meg nem is nagyon akartam hogy rohangálnia kelljen, ezért online megrendeltem magamnak :D 
Az olvas.hu-n voltam, mert nagyon sok kötetük 999Ft a nyár végééig, és ezt kár lett volna kihagyni...

Végül  Rebecca Donovan: What If – Mi lenne, ha…


és +2 zsákbamacska csücsült a virtuális kosaramba, és mivel elértem a 3999Ft-ot, postaköltséget nem is kellett fizetni 8-) Azért bátorkodtam zsákbamcskákat is rendelni, mert a Maxim Kiadótól még nincs olyan sok könyvem, mint pl. a Könyvmolyképzőtől :-)

Aztán végül, de nem utolsó sorban felmentem megnézni, mi a helyzet a Bookline.hu oldalán :-D 
Sarra Manning: Londonban bármi megtörténhet a Menő könyvek kiadótól, és Lana Millan: Raziel könyvével lettem gazdagabb az Athenaeum kiadásában. Ők ketten az e-könyvolvasómat gazdagítják. 

 


Szintén júliusban még a Waterstones könyvesboltba is ellátogattam róla ITT olvashatsz rövid összefoglalót. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések