Kasie West: Szívességből szerelem értékelés

Egy kedves, bolondos, néha szemöldök ráncoló történet volt ez, de nekem tetszett többnyire :D Mondjuk én soha nem kérnék fel egy vadidegent, hogy ugorjon már be a pasim helyett…

Épp ezt tette Gia is, aki mindig precíz, és hibátlan életéről ismert diákönkormányzat tagja. De a bál napján szakít vele a pasija, Bradley, így végső kétségbeesésében leszólítja az egyetlen közelben lévő srácot, aki a lány megdöbbenésére elfogadja a felkérést. Csak nem hogy megoldódna a probléma, az első hazugság sok másikat von maga után. Mindezt azért teszi, hogy megtarthassa a barátságot Claire-vel, Laney-vel és Julie-val, ám bár ő végig gyanakvó, és ellenséges vele.

Véleményem szerint az nem igazi barátság, ahol be kell bizonyítanom a barátnőimnek, hogy létezik a pasim… Szerintem jobb is, hogy végül kiderült az egész, és hogy vége lett ennek a barátságnak nem nevezhető valaminek… bár volt némi remény sugár az újrakezdésre.

Gia jellemfejlődése viszont érzékelhető volt: a kezdeti miss sekélyes tökélyből a végére normális tini lány lett, lettek valós érzései, és elkezdte értékelni az őszinteséget. És valódi barátságot is kötött. Lásd, Reb, aki a kamupasijának a húga.

A másik fő vonal a bátyja, Drew kisfilmjének az üzenete, az hogy a mai világban csak a social média érdekli az embert, minden mást háttérbe szorítva ezzel. Mondjuk az nem volt fair, ahogy tette ezt Giával. Bár ez is kellett a jellemfejlődéséhez szerintem. 
Hayden pedig szuper cuki volt *-* Bár ez az ex barátnős vonal kicsit sok volt, de szerencsére nem fogadta vissza végül a lányt.

Idézetek:

"– Miért nem gondoltad, hogy eljövök? – kérdezte Hayden, és belenézett a rámeredő szempárra. Nagyon büszke voltam rá, amiért ártatlan képpel reagált. 
– Tudnom kellett volna, hogy eljössz. Annyira rendes srác vagy. Hát nem rendes, Mia? 
– Giának hívják – javította ki Hayden. 
– Semmi baj, szívem – mondtam neki, aztán a csajra néztem. – Sosem haragszom, ha valaki félreérti a nevemet, mert lehet, hogy rosszul hall az illető. Túl sok fülzsír vagy ilyesmi."

...

"Nem tudom, hogy minden színész ilyen 
színpadiasan viselkedik-e, vagy csak ő ilyen, de esküszöm, 
ki fogom nyírni. Meg kell bocsátanod neki, mielőtt teljesen 
megőrjít."

...

"– Csak akkor tedd meg, ha tényleg akarod – idézte a korábbi mondatomat. 
– Tényleg akarom – mosolyogtam. A két kezem közé fogtam az arcát, és lábujjhegyre álltam. 
Mielőtt viszont összeért volna az ajkunk, megszólalt: 
– Szerintem ez minden idők legjobban előkészített csókjelenete. Úgyhogy bármit csinálok, csalódott leszel. 
– Játsszunk húszkérdésest? – nevettem. 
– Az jelen helyzetben mit jelentene? 
– Megpróbálhatnám kitalálni, hogyan szereted. 
– Hogyan szeretek csókolózni? 
Bólintottam. Még mindig nagyon közel volt egymáshoz az arcunk. 
– Hát ez egyszerű. Leginkább veled szeretnék. 
– Ez nem igen-nem válasz volt. Most megszegted a sza… 
A számra tapasztotta a száját. Olyan forró volt, hogy majdnem az egész testem elolvadt tőle. Átölelte a derekamat, hogy még közelebb húzzon magához. Egyre hevesebben csókolóztunk. A kezem a hajára tévedt. Ezúttal nem kellett engedélyt kérnem tőle: tudtam, hogy most már bármikor beletúrhatok. 
Megborzongtam, ő pedig rámosolygott az ajkamra. 
– Na, nem csalódtál? 
Válasz helyett csak újra megcsókoltam."

...

"-Még mindig nem tudod a nevemet mi?-kérdezte megenyhülve. 
-Nem.Pedig ma este szükségem lesz rá."

...

"Hayden az ismerős laza mosolyával üdvözölt. Szemüveg volt rajta; már majdnem el is felejtettem, hogy szemüveges. Aranyosan nézett ki. Miért is gondoltam valaha, hogy a szemüveges srácok nem az eseteim? Attól tartottam, hogy most bármi is lenne Haydenen, hamar az esetem lenne."

...

"Mostanában mintha jobban igyekeztél volna. Köszöntél nekem a suliban a barátaid előtt. Segítettél a bátyámnak Eve-vel kapcsolatban. És most már nyolc órája vagyunk együtt, mégsem akarlak megfojtani. Ez azért már jelent valamit."

...

"A csaj meghívta. Ő meg elmegy. Eve biztos megpróbál majd megint lecsapni rá, pedig ő hagyta el. Szörnyű az a lány, Gia. Még nálad is rosszabb. – Köszi. – Te csak ostoba vagy. Ő meg direkt gonosz.– Ezt most bóknak szántad?"

...

Kéne egy kis háttérinfó. Meg akarod győzni a barátnőidet, hogy tényleg ismerjük egymást, nem? – Ja, de. Lássunk neki! – Kezdetnek nem ártana a neved."

...

"– Nem fogom visszafogadni. 
– Igazad van. Tényleg nem fogod, mert találtam neked valakit, aki elmegy veled a buliba. Nem is akármilyet, hanem egy gyönyörű lányt, aki el fogja játszani, hogy szerelmes beléd. 
– Felbéreltél nekem egy hivatásost? 
– Az volt a B terv – kuncogott Reb.
"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések