Első szülinapját ünnepli a blogom! :-)

Első szülinapját ünnepli a blog! :-)

Picit megkésve ugyan, de azért összegzem pár mondatban az  elmúlt év eseményeit. Tavaly ilyenkor bezárta kapuit a hotdog.hu, amelyet majdnem tíz évig rendszeresen látogattam, blogoltam, magazinokat szerkesztgettem, és ezt nem  akartam befejezni.
Ezért létrehoztam itt egy blogot, folytatva azt, amit korábban is.
Itt elsősorban a londoni élményeimet, valamint az olvasásaimról értékeléseket osztom meg, de helyet kapnak a rajzaim és egyéb kreatívságaim is :-) 



Egy év, 262 poszt 
4000 oldalmegtekintés
Sok új könyv és ekönyv:-) 
Közkedvelt posztok között volt a Jamie McGuire-ös, amikor a neki küldött rajzomat külön posztolta! <3

*-* Vagy a képszerkesztő molyok kihívásra készült poszt :-) 

***

Tartsatok ezután is velem! :-) 
Üdv, egy Londonban élő könyvmoly ^_^
Chili 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések