100 dolog, ami boldoggá tett tavasszal

~ március 2-től:

1. Tegnap ( is) beadtam pár helyre a jelentkezésem, és ma VÉGRE visszajeleztek, és szerdán mehetek állásinterjúra! *-* (tudom, tudom, ez még nem jelent semmi biztosat, de olyan jó, hogy végre van valami! )

2. Joss Stirling – Misty – Kendőzetlen igazság olvasása ^_^
3. Készítettem joghurtos sütit párocskám születésnapjára és örült neki ^_^
4. Beszélgetés egy rég nem látott ismerőssel, igaz csak messengeren. ^.^
5. Ma voltam az állásinterjún, holnap derül ki, hogy beválasztanak-e a következő körbe, De úgy gondolom, sikerült pozitív benyomást kelteni az interjúztatóban, reménykedem nagyon! (és csodával határos módon nem izgultam halálra magam, csak egy kisebb vizsgadrukk volt)
6. Joss Stirling – Angel olvasása *-*
7. Kétórás gyaloglás, 10km megtétele :) Utána beültünk a Cafe Frei-be 1-1 kvra. ^_^
8. Sikeres tanfolyam! LinkedIn: Became a Digital Illustrator ^.^ Sok mindent tanultam, és nagyon hasznosak ezek a tanfolyamok!
9. Holnap ismét állásinterjú :-D
10. Ma vettem egy szép új kávés bögrét, mert a régi sajnos elrepedt :-/
11. Joss Stirling – Summer olvasása
12. bátorító és dicsérő szavak az anyukámtól <3 *-*
13. Regisztráció a Gremiln oldalára is :D Így már megvan mindkét Molykistesó :) (Snitt és Gremlin)
14. kellemes, tavaszias idő ( csak maradjon így)
15. Megvettem egy hónapra az Adobe Illustratort ^_^ <3 (03.15-én)

16. felvittem 10 könyvet a moly adatbázisába ;-)
17. Lindsey Ouimet – What's a Soulmate? olvasása *-*
18. Újabb digitális rajzokkal készültem el.
19. Beszéltem anyáékkal telefonon :-)
20. Egyre jobban megy az illustrator kezelése :-)))
21. Fogytam egy egész kilót!!! :-)))
22. Újabb rajzzal lettem kész, ami szerintem egész jó lett ^_^
https://htchili.deviantart.com/art/Sailor-Elf-736866563 
23. Újabb régi rajzból digitálisat rovatunk következik :-D
https://htchili.deviantart.com/art/Chili-s-Chili-737219457 
24. Ő is egy általam kitalált karakter, és nagyon a szívemhez nőtt ^_^
https://htchili.deviantart.com/art/Butterfly-lady-737385802 
25. kifestettem a körmeimet! :-)

26. Már másfél kiló mínusznál tartok! :-)))
27. Új könyv olvasása: Sara Pennypacker – Pax rókás történet! *-*
28. Mindenféle zene hallgatása a youtube oldalon. (Nightwish, Within Temptation stb.)
29. Pihenés itthon ^_^
30. Amy Lamont – A Christmas Duet című könyv olvasása ( két kisebb történet van benne, amely karácsony tájékán játszódik )
31. Ismét festettem akril festékkel ^_^
32. Rendszereztem párom könyveit :) (külön polcot vezetek itt molyon neki ^_^)
betűrendbe, sorozat szerint, kategória szerint :-D Jó időtöltés volt! ;-)
33. Egy tál friss gyümölcs *-*
34. Nagy séta a városban, és még az eső sem esett! :-)
35. Alex Tully – Beautiful chaos című könyv olvasása :)

36. Virágba borultak a fák! Csodaszépek! *-* -> rózsaszínben pompáznak
37. Ma voltam életem első zumba óráján! Tök jó volt ^_^ ~ április 6
38. Jamie Campbell Bower & The Darling Buds és Counterfeit zenék hallgatása <3
39. Whitney G. – Naughty Boss olvasása :D Jót szórakoztam! XD
40. Szintén Whitney G. – Reasonable Doubt 1. könyv olvasása.
41. Egy tál eper *-*
42. XANDRIA – Nightfall (Official Video) | Napalm Records – hallagatása *-*
43. Rajzolni valami újat *-*
44. Egyre jobban megy a zumba, nem érzem magam annyira hullafáradtnak, és nincs izomláz másnap 8-) És már kevésbé vagyok lemaradva a táncmozdulatokkal XD Muris, mert szemben állunk egy hatalmas tükörrel, így látom magam, amint bénázgatok, és ellentétes irányba lépek, a többiekkel ellentétben…:)
45. Megjelent Cassandra Clare & Sarah Rees Brennan közösen írt újabb, az Árnyvadászok világában játszódó sorozatának első része!!! *-*

Ghosts of the Shadow Market:
1. Son of the Dawn már meg is vettem az amazonról ^_^
46. Végre megint van interjú… újabb reménysugár!
47. Telefonon felhívtak a Lidlből, és ez volt az interjú első része! Igyekeztem teljes, épkézláb mondatokban válaszolni.
48. Egy részletgazdagabb rajzommal lettem kész, és imádtam!
https://htchili.deviantart.com/art/Creepy-woods-740121460
Bár creepy helyett inkább ártalmatlan lett, sebaj! :)
49. Ezúttal jó nagy fába vágtam a fejszémet… Nem kevesebb, mint 9 órán át dolgoztam ezen a rajzomon:
https://htchili.deviantart.com/art/Lovely-Bedroom-740440641
50. Ma készítettem csirkét édes-savanyú mártással+rizzsel *-*
51. Napok óta CUKORMENTESEN iszom a kávém! Bizony! Pedig én nagyon édesszájú vagyok, és ez meg is látszik :-/ De már elkezdtem tenni ellene!
52. David Garrett (Pirates Of The Caribbean)
53. Ma volt a tréning első napja, holnap lesz a folytatâs :-)
54. Kabát nélkül mentem a városba!!! :-)
55. Kedvenc lakótársaim megdícsérték a rajzaimat! *_*

56. Egy közelmúltban rajzolt Bigli-Miglis „festményemet” kérésre újra meg kellett festenem :-)
57. Tréning, és zumba óra után egy élénkítő zuhany és egy doboz söröcske *_*
58. Cassandra Clare – Clockwork Prince olvasása
59. Első nap a munkahelyen.
60. Olvasás a metrón :-D
61. Haribo… :-D bűnbe estem! :-D
62. banános-almás-répás levecske *-* <3
63. Rég nem látott barátnőm végre írt 3 hónap csend után.
64. Párom azt mondja, nélkülem nem tud elaludni *-* <3 Egyem is meg, de édes! (későn értem haza a munkából, és megvárt)
65. A SeraSymphony jóvoltából a Super Sailor Moon's Theme május 17-ig ingyenesen letölthető! *-* <3 Sailor Moon dalokat játszanak és nagyon szépek!

66. Ismét fiatalabbnak hittek 4-5 évvel! :-D 8-)
67. Volt aki nem felejtett el a névnapomon. És volt olyan is, aki fáziskéséssel ugyan, de eszébe jutottam :D
68. -2 kilónál tartok! ^_^
69. kedvesek és segítőkészek az új kollégák. :) Csak maradjon is így!
70. A munka feltölt, és ettől hasznosnak érzem magam! :- )
71. Hatalmas virágcsokor a párocskámtól ^_^ <3 *_*
72. Kate Avery Ellison: The Season of Lightning olvasása
73. Olvasás közben elmosolyodom, mert olyan könyvet lapozgatok, amiben a szereplői rég nem látott ismerősként köszönnek vissza rám.
74. Fehércsokoládés Magnum jégkrém *_*
75. A közelmúltban vettem üveglencse-medál alapot *_*

76. Szép új betűtípusok gyűjtögetése a neten *_*
77. Apeva pályázat befizetve, várakozás a megjelenésre ^_^
78. Megérkezett az okos órám :)
79. Kaptam egy szép új cipőt, mert a régit elnyűttem :-(
80. Újabb könyv a virtuális polcomon: Joss Stilring – Storm és Stone el is kezdtem olvasni ^_^
81. JAMES CORDEN BEST MOMENTS youtube-on :D :D :D
82. A kollégáknak elmagyaráztam, hogyan ejtsék ki a nevem, és az érzés, amikor azt hallod, hogy Chili! :) Az tök szuper ^_^ Mert az előző helyen Szíla voltam -.-" mert nem tudják kiejteni a nevem, bár ott is elmondtam sokszor, hogy hogyan kellene. Kezdem jól érezni magam az új csapatban. Bár a nevekkel hadilábon állok még, nemhogy rosszul ejteni, megjegyezni sem nagyon sikerült :D De igyekszem megtanulni! :)
84. Első szülinapját ünnepli a blogom ^_^
https://chili87sworld.blogspot.co.uk/
85. Ma olyan szuper jó időnk volt, (London, 23 fok) hogy idén először felvehettem a szandálomat <3

86. Citromos joghurt+eper+nektarin kombó *-*
87. Limonádé ^_^
88. Bepótoltam a lemaradásomat a blogomban :D
89. Az okos órám azt mondja, hogy 16,75 km-t tettem meg a vasárnapi nap folyamán, valamint ez 1242 kalória elégetés és 25778 lépés! :O Tyűha! Hát, sajgott is rendesen mindenem, mire este ágyba kerültem. Mondjuk ez úgy jött ki, hogy volt egy óra zumba, utána pedig egy 9 órás műszak. :)
90. Cassandra Clare – Sarah Rees Brennan – Cast Long Shadows könyv megszerzése *-*
91. és a Cassandra Clare – Long Conversation is
92. plusz még a Kasie West: Szívességből szerelem című könyve is… O:-)
93. Ma van a szülinapom…mondjuk távol vagyok a családomtól és a barátaimtól is, de azért mindenkitől kaptam kedves üzeneteket. :)
94. Megírtam 2 olvasmányomhoz az értékelést. :)

95. kaptam ekler fánkot. :)
96. Meglátogattam a HobbyCraft nevű kreatív hobbis boltot <3
97. Új kincsek
1 szilikonos bélyegző a this book belongs to felirattal és hozzá egy cuki bagolyka; 3 új színes ceruza, egy zseléstoll, és egy szépséges filctoll szett Chibi Manga témájú színösszeállításban. Utóbbira már régóta vágytam *-*
98. Munkahelyi apró örömök: megérkezett a kitűzőm, és a becsekkoló kártyám is. Valamint sikerélmény az is, ha elsőre megértem, hogy milyen tipúsú cigit szeretne kérni a vásárló XD ( nagyon nem értem őket, pedig már másfél éve kint vagyunk, de eddig semmi gondom nem volt…)
99. Buszon utaztam ( ami ritkaság nálam) és volt ülőhelyem, így semmi sem zavarhatta meg a nyugodt olvasásomat. :)
100. Strawberrys Magnum jégkrém *-*

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések