Happy Planner | Június

🍭🍩🍪🍪🍰🍭 Happy Planner | Június 🍭🍰🍪🍪🍩🍭


Jaj, de vártam már, hogy végre készíthessek egy péksütemény+édesség témájú oldalt!!! Nagyon-nagyon elégedett vagyok a végeredménnyel. :) Egy ideje már volt jó néhány matricám péksütemény témában, de csak gyűjtögettem őket, arra gondolva, hogy majd valamikor egyben felhasználom valamennyit. Ez a téma is legalább olyan sokrétű, mint a kávé vagy a tea ^_^ Lásd a 2022-es májusi posztomat a bullet journalomról amely kávé témájú ^_^. 




Egy fotó, amikor még nem variáltam rajta annyi mindent :D 👀↑

És amikor már sokadik alkalommal adtam hozzá még ezt-azt... ↓



A fedlapra a thecoffeemonsterzco képeslapja került. Mottója: A pastry a day keeps the hate away. Haha, frappáns! :) (avagy napi egy pékáru az utálatot távol tartja.) Mellé/rá tettem egy Papershire matricát. Alulra került a HELLO June matrica a Diamond Prints Design-tól. Bal alsó sarokban pedig befigyel egy cseresznyés muffin, amit kinyomtattam, majd csillogós overlay-jel vontam be ^_^ (a rajz saját alkotás, RedBubble oldalamról elérhető ;-) ) 


Havi bontás



Szerencsére találtam egy olyan washi tape-et, ami illik ehhez a témához. (amazonról rendeltem még anno, egy szett részeként.) Nagyon tetszik ez a pasztell szín, amely lilás-rózsaszínes. Csillagok és masnik díszítik. BTW miután elkészültem a tervezéssel, (öhm, még 2022 júniusában... XD) akkor derült ki, hogy a tcmc új washi tape előrendelést tartott, még ugyanabban a hónapban, és az egyik pont pékáru/kv emoti volt, mikorra már elkészültem a képekkel...de mindenképp helyet kellett kapnia. Viszont idő volt, mire legyártásra és kiküldésre került. 2-3 hónap. Sebaj, megérte rá várni! (a képeken nem mindenhol láthatóak az újabb matricák... :D )


Behind the scenes ^_^ 🕵🔍


Érdekes, hogy pont a három nagy kedvenc matrica shopom matricái mennyire jól összeillettek egymással! *-*



Ez a legutóbbi frissítés :D (2022. szeptember 10.) ekkorra megérkezett az összes bakery témájú kiegészítő ^_^ Lásd legfrissebb képeket legalól. 


Ezeket használtam fel nagyjából. Ráadásul szuper taktika lehet, ha tematikusan tervezel, hogy a matrica füzetbe már külön beragasztgatod a majd felhasználni kívánt elemeket, és így nagy valószínűséggel nem fogod kihagyni, amit már ezer éve megterveztél. Mert én jártam így pár alkalommal. Mint most is... És ekkor többször is készíthettem fotót. Vagy nem. Mikor milyen volt a hangulatom. :-P 


🍭🍩🍪🍪🍰🍭🍩🍭🍰🍪🍪🍩🍭

Heti bontás











Felhasznált dolgok: 


🍰 A hét napjai/havi bontás oldalon/ Poppy Willow Co

🍰 Dátumok: Poppy Willow Co

🍰 Mindenféle matricák: rengeteg Papershire, Every Minute a Story, valamint többféle TheCoffeeMonsterzCo matrica

🍰 Kit: Papershire/Sakura, Bakery, tcmc/Onesies mini kit

🍰 Header: Paperchic Plans

🍰 pink zászló és sarok matrica: Lilydesk.com /digitális fájl volt, én nyomtattam ki.

🍰 overlay: amazon (szett volt, szuper ár, többféle glitteres ív)

🍰 washi tape-ek: amazon, tcmc (cafe time)

🍰 to do felirat, valamint friyay, rose gold: Little Bloom Paperie

🍰 Note paper, pinks: Harriet Wright Design

🍰 nyomtató, matrica papír

🍰 vonalzó (tcmc)

🍰 sniccer (amazon basic)

🍰 csipesz

🍰 thecoffeemonsterzco stamp-ek (persze, ezt akkor használtam fel, mikor már elkészítettem a képeket... 😂 Szóval itt egy kis update!)


Annyira kis cukik ezek a nyomdák! *-* 


🍭🍩🍪🍪🍰🍭🍩🍭🍰🍪🍪🍩🍭


Top Pillanatok oldal




Itt is ugyanazokkal az elemekkel dolgoztam. Nagyon aranyos lett :) Van itt vattacukor, oreo keksz, de csokitorta is! :D A fotós sarok jobbra tcmc-s, a June felirat a Wendy Prints-től van. 



Közeli képek :)

🍭🍩🍪🍪🍰🍭🍩🍭🍰🍪🍪🍩🍭


Frisssssebbbbbb képek :D (uccsó kör, becs szó!)









És egy kis videó a végére: ^_^







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések