Üdv, 2022! Kérlek, légy jó!


Hozok egy képes összefoglalót, hogy idén milyen Plannert és Bullet Journalokat fogok használni. :)

Egymás mellé tettem a 2021-es és az idei verziót. 


💮 Tervezők 💮

Mindkét Planner a Papershire-től van. :) Szerettem a flamingó pink színűt, - ráaádsul rose gold színű volt a csatos része <3 ) nagyon tetszett, hogy kis helyen is elfért. (personal size) Bár a képen nem látszik, jól belaktam év végére :D Orvosi és babás dolgokat tartottam számon benne. :) Mellette van az új Planner, ami már nagyobb méretű, (A5-ös és arany színű a csat benne) idén ezt fogom kipróbálni. Szintén fontosabb dolgokat fogok benne tárolni. Etsy-ről már rendeltem is belevaló lapokat. A Planner Phase-től. *-* Nagyon tetszik, mert minimalista, és pont az van benne, ami nekem kell. Se több, se kevesebb. 



Néhány fotó az A5-ös tervező belsejéről :) A nyuszifej formájú gomb nagyon aranyos, ez utal a Papershire egyik fő motívumára, Bunillára a nyuszira. Valamint a korábbi charmok közül kettőt áttettem ide is. :) (kávézó figura - Every Minute a Story, Macifejes figura - TheCoffeeMonsterzCo) A Couch Potato az új, szerintem megemlítettem már korábban. :D A lapokat Papershire matricával egészítettem ki, minden hónap alá egyet-egyet. A kezdőlapomat tcmc figurák díszítik, ezt egy átlátszó lapra ragasztottam fel, alá tcmc vékony washi tape-et tettem. A mögöttük látható virágokat a pinteresten találtam, ezeket egy zsírpapír féle papírra nyomtattam (angolul ez vellum paper).

Hoztam egy kis belelapozót:



💮 Bullet Journalok💮
Bullet Journalok :) A bal szélső volt a tavalyi, ő a Stationery Island márkát képviselte, szegényt nagyon megtömtem, de tele van sok- sok szép emlékkel, amelyet jó érzés visszalapozni! :) Mellette az idei, ő már a Papershire-től van! És valami csodaszép! Vastagabb is a lap benne, így szinte nem is látszik át a w&n filcekkel való rajzolás. Remélem, hogy ő nem fog kettéhajlani menet közben, mint elődje... 😅





💮 Olvasónaplók 💮
Az olvasónaplóim ^_^ A tavalyi egy sima vonalas füzetecske volt, az idei (és még szerintem jó pár éivig) pedig szintén egy Papershire Bullet Journal lesz. Azért is van ilyen sok PS Journalom, mert leárazás van náluk, és úgy nagyon megérte megvenni! Khm, egy harmadik változat is úton van... az kék színű, és van rajta egy masni :) 














Ez pedig a Mini Journalom napi bontásban. Így fest 2021 decembere! 1-1 matricával jellemezve az adott napot. :) Mivel csak Júniusban kezdtem el használni, no meg sokszor meg is feledkezem róla, még kitart kb. júniusig. De pont ez a jó benne, hogy nem kell kötelezően írni bele. A napi matricás részt igyekszem azért naponta frissíteni. 

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések