Bullet Journal | Február

 


A február fedlapját ezúttal a Papershire által küldött Journal Carddal díszítettem ki. Nem is lehetne jobban kifejezni, hogy mit csinálna az ember a hideg időben, mint ahogy Bunilla teszi ^_^ Bekuckózni otthon a kanapén, kávézni/teázni és olvasgatni. :) Mellé jobbra helyeztem el egy a múltkor felhasznált egészből megmaradt keskeny acetát csíkot, rajta nyomtatva a  csillagrendszer látható, (HRHandmade) ami az egyik kedvencem *_* ezt tavi rózsás matricákkal egészítettem még ki. (még ajándékba kaptam rendelés mellé) Felhasznált washi tapek:

  • Girl Boss Anna (a holografikus átlátszó, holdas mintás, ő az egyik kedvencem!)
  • Harriet Wright Designs (az alsó, lila színű)
  • Lauren Phelps (a színátmenetes, ami csíkos)
A fent említett LP-s washira helyeztem el a Február matricát. (Harriet Wright Designs)


Most nem felejtettem el készíteni menet közben képeket. :) Erről jut eszembe, használtam még pritt ragasztót, ollót, alább meg megmutatom, hogy a heti felosztáshoz miket vettem elő a készletemből! :)




Amikor tehetem, akkor előre kinyomtatott dátumokkal és napokkal dekorálom ki a heti beosztást. (mégis csak szebb, mint a kézírásom! :-P ) Ez itt a House of Stickers-től van, és jó tipp, ha van egy használaton kívűli szemöldökcsipesz, ne dobjátok ki, hanem használjátok a picike matricák megfogásához és a könnyebb felragasztáshoz! Jelentem, nekem bevált! :) A rose gold színű header a Wendy Prints-től van. 



Egy kis csoport fotó, hogy kb. miket használtam fel a februárhoz. ^_^

  • House of Stickers
  • Little Bloom Paperie
  • STIKII (Seer Light)
  • Diamond Prints Design
  • Wendy Prints


Valamint ezt a kitet, ami a Nature névre hallgat. Különlegessége, hogy két változatban is megvan, az egyik még a régebbi. Így remekül lehet kombinálni őket! Főleg, hogy én minimalista vagyok kitek használatát illetően, nem szeretem teljesen betapétázni a napom, szeretem szellősen hagyni.

No, akkor lássuk a heti bontást!



Időközben még csinosítgattam kicsit a fedlapon:






Próbáltam jobb fényviszony mellett lefotózni :) Szép fényes *-*




alma


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések