Új szerzemények: Every Minute A Storys matricák

 


Még nyáron ismertem meg az EMAS-t (Every Minute A Story, Kanada) és már akkor a szívembe zártam ezt a cuki figurát. :) Az a jó, - vagy nem XD - hogy ők gyakran adnak kedvezményt az új kollekcióikra, így ez a Winter kollekció is 10% kedvezménnyel volt elérhető szeptemberben. 25-én adták fel, ma pedig megérkezett *-* (10.05.)


a csomag tartalma:

1. Arctic Beanie sampler, snowman, polar bear, penguin, arctic fox × 1

2. Hot cocoa Beanie hard enamel charm- LIMITED STOCK! - Starry nights Charm only × 1

3. Winter wonderland Beanie washi Set of 3, silver foil | LIMITED STOCK! × 1



A charm alatti ívet rendeltem még, (sarki róóóka, aw, hát nem édes?) és a 3 darabból álló washi tape szettet. A képen jobb szélen a két kisebb ív matrica ingyen volt, előbbi a fb csoport tagjaniak jár, amennyiben beírod az épp aktuális kódot, az alsó meg minden rendelés mellé járt. :) A képeslap is ajándék volt a rendelés mellé. Abszolút megérte. Mivel volt a matricán kívűl másféle dolog is, -washi és a charm - így automatikusan tracker numberrel volt a rendelés ellátva. ( ez plusz 12 font, de legalább szó szerint minden állomásáról tudtam a csomagnak) 




Hot cocoa Beanie hard enamel charm közelről ❤❤❤ 👀 Hát nem cuki?!


Van referral kódom, ha szeretnétek kipróbálni az EMAS-t, így lejön az első vásárlásból 10%. :) 





Hihi, egy második kör is happened... *ártatlan fejet vág* megtudom magyarázni! XD 
De akcióban volt! XD És ráadásul oops/grab bagek is voltak! És mivel a múltkor nem voltam elég gyors a TCMC esetében  - 3 perc! alatt elfogyott az egész grab bag készletük! :O - így most külön örültem, hogy itt sikerült őket a kosaramba tenni.





a csomag tartalma:

1. Fall in love beanie sampler stickers × 1

2. OOPS Bags/Misfit bags! 5 Sticker Sheets-LIMITED STOCK! ~Up to 50% off! × 3

Shipping: $2.50 volt, mert csak matricát tartalmazott. Tracking number nélkül. ( ha van benne charm, washi és egyéb más dolog, akkor alapból a $12.00 a shipping, ami tracking numberrel van ellátva)

Rekord gyorsasággal érkezett meg a 2. csomag is, 10.02-án adták fel, és szombaton már ki is bonthattam! :) (10.10.)




Fall in love beanie matrica, és a freebiek :) A két kisebb ív matrica ingyen volt, előbbi a fb csoport tagjaniak jár, amennyiben beírod az épp aktuális kódot, az utóbbi meg minden rendelés mellé járt. :) A képeslap is ajándék volt. *-* Plusz a cuki mini üvegecske is. Tiszta főnyeremény :) 




OOPS Bags/Misfit bags! 5 ív/csomag (3-at rendeltem)

Szerencsére csak egy minta ismétlődött. Szóval szerencsém volt. :) A bolygón állós, a tigrises, az őszi polaroidos, az ürlényes, és a gold foilos a kedvencem :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések