Bujo|December

 


És elérkeztem a decemberhez! Azt kell mondjam, ezt szerettem a legjobban elkészíteni mindközül. ^_^ Még karácsonyi hangulatba is jöttem :D 

A fedlaphoz javarészt Papershire matricákat használtam, és az új washi tapejeimet (Every Minute a Story - alsó sor, Arctic Fox, és a középső vékonyabb, valamint a felső karácsonyos amazonról van, és az oldalsó fekete pedig a Sweet Backflipről)

A december felirat és a alatta a masni oda lett nyomdázva. :)



És tőlem szokatlan módon ezúttal hetekre bontva készítettem el a decembert, ezáltal sokkal több helyet hagyva a napoknak. Mivel úgyis ez az utolsó hónap az évben, ezért gondoltam erre  a megoldásra, hogy ne vesszen kárba az a még pár üres oldal. Ingyenes planner matrica szetteket használtam, hármat vegyesen, (1. sweater weather, 2. christmas planner 3. sparkly new year's eve ) amik a lovelyplanner.com oldalról származnak.  Viszont ha jól rémlik, A5-ös méretben nyomtattam ki, ezért nem passzolnak tökéletesen a képek. Viszont nem  akartam kidobni, és a végeredmény nekem megfelel :) Meg a füzetem is kicsike, szóval jó ez így. Az idei év amúgyis kísérletezősre sikeredett, de így a 2021-es bujom talán már egy jobban átlátható, és letisztult kinézetet fog kapni. :)


És! Végre nem felejtettem el készíteni egy előtte képet! :D





Boldog Pillanatok oldal :) 

Felhasználtam:

vonalzót, ezüst, bronz és aranyfilceket

fekete filceket, ollót

matricát: papershire, wendyprints, the giving girl, thecoffeemonsterzco

washi tapeket (Every Minute a Story - alsó sor, Arctic Fox, és a középső vékonyabb, valamint a felső karácsonyos amazonról van, és az oldalsó fekete pedig a Sweet Backflipről)

planner matricákat/weekly kits (lovelyplanner.com)

nyomda szettet

nyomató, matricapapírok

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések