Olvasónapló a 2021-es évre

 


Elkészültem a következő évi olvasónaplómmal. Mivel úgy fest, hogy az idei decemberi  FairyLoot dobozban nem lesz olvasónapló, így kellett találnom egy alternatívát. nem is gondolkodtam sokat, választásom erre a cuki füzetecskére esett, amely a tavalyi Book Box Club júliusi dobozában volt benne. :) A füzetre az illusztrációt Megan Tucker Illustration készítette *-*

A becenevem és a Reading Journal 2021 került még a füzetre kiegészítésként. Fekete filcet és fehér tollat használtam fel hozzá. 

Mivel imádtam a Fairyloot féle olvasónaplót, igyekeztem valami hasonlót készíteni, persze nem volt szükségem mindenre belőle.


Az első lapra egy sima book trackert tettem, őt a https://www.create.101planners.com/book-trackers/ oldalon lehet megtalálni, egyénre szabni és kinyomtatni ^_^ Én matrica papírra nyomtattam, de ha sima papírra nyomtatjátok, és ragasztóval illesztitek oda is jó lesz! :) (Ha van kedvetek, akár rajzolhattok is nyomtatás helyett!)
Szeretem még feltüntetni a megvásárolt könyveimnél, hogy milyen változatban vannak meg. Ezeket így jelölöm:

  • H - hardcover/kemény fedeles
  • P - paperback/puha borítós
  • E - e-book/e-könyv
  • U -used/használt
  • N -new/új
A következő oldalon kapnak helyet az aktuális olvasmányaim. Cím, szerző, olvasás kezdete -és befejezése, valamint az értékelése 1-5-ig.



Utána az adott olvasmányomból hely a  kedvenc idézeteimnek. 



A 2021-es év top olvasmányai :) 





A 2022-es év nagy könyves várólistája

Amit felhasználtam:
☀ notebook (Book Box Club/de jó lehet akármilyen üres füzet is)
☀ fekete tűhegyű filc (0.2)
☀ fehér toll
☀ olló
☀ vonalzó
☀ matricapapír, nyomtató (opcionális)
☀ színes filctollak (Winsor & Newton)
☀ ingyenes book tracker sablon a https://www.create.101planners.com oldalról
☀ nyilak, sorelválasztók Pinterestről (nem találom az eredetit! :( ) 
☀ a kávés matricák a Nap Time Alternative oldaláról származnak, szintén ingyenesek



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések