Júliusi szerzemények



Júliusban sem maradok új szerzemények nélkül. Alább mutatom, milyen kincsekre várok/vártam! :) 


A Stationery Pal egy írószer bolt, tele sok szép és hasznos irodai kellékkel, és egész baráti árakkal dolgozik, a szállítási ktg. is viszonylag kibírható (legalábbis ide Londonba).
Viszont idő, mire kiszállítják. Egy darabig nyomon tudtam követni a csomagom, de 23-a óta semmi hír felőle. Az oldal, ahol eddig követtem a dobozt, már nem tud releváns információval szolgálni. Meglátjuk, csak nem veszett el út közben a csomagom...

Tracked standard shipping: UNITED KINGDOM: 4-9 days
 Processing time is approximately: 1-2 business days

Június 16-án adtam le a rendelésem, másnap, június 17-én már fel is adták. 

Update:   Július 2-án megérkezett a csomagom :)  


Save 8% on Stationery Pal with “SWEETEN”. ← ezzel a kóddal 8% lejön a vásárlás végösszegéből ( a shipping díj előtt)


Shipment Details:


Twilight Fantasy Washi Tape - Star Night ✅

42 Watercolor Paint Set With Brush - 18Colors ✅

Clear Stamp - Months and Date ✅

Doodle Clear Stamp - Salt ✅

Gold Foil Moon And Star Washi Tape ✅

Shipping: £4.09
Total: £18.27


Twilight Fantasy/Star Night és Gold Foil Moon And Star Washi Tape




Watercolor Paint Set With Brush - 18 Colors



Clear Stamp - Months and Date, és Doodle Clear Stamp - Salt




Rögtön kipróbáltam :) a masni a szöveg alatt és a nyilacska 



Bónuszként beletették ezt a fagyi alakú radírt :) Plusz a névjegykártyát, a hátulján egy kedves üzenettel. Valamint egy 10% kedvezményt adó kódot, amit a következő vásárlásnál lehet beváltani. 

Facebook oldaluk:

a webshopjuk:

instagram oldaluk:

Értékelés: ★★★✰✰

Nagyon szuper árai vannak, viszont sokat kell várni, amíg ideér a csomag ( ez részben köszönhető a koronának...) A szállítási ktg kibírható. A minőség közepes, a washi nem olyan szuper - a többi washimhoz képest - a stampek jók, a vízfestéket még nem próbáltam ki. A vevőszolgálat barátságos, neten is aktívak, ráadásul adtak a csomaghoz 10% kedvezményt, plusz egy bónusz radírt. 




Június 27-én rendeltem a Harriet Wright Desgins webshopból. Szép és igényes a választék, érdemes ellátogatni az oldalukra. És UK-n belül van! *-* Pont kifogtam egy hétvégi villám akciót, így 20% kedvezmény volt az egész készletre. :) 

Július 10-én adták fel. 13-án már kézhez is kaptam.


Minden csodaszép és elegáns *-* Abszolút jó döntés volt a HWD-től rendelni! 




Girl Boss


Moon Child


Hearts || Washi Strip Overlay


Washi Strips / Rose Gold


Items ordered

Girl Boss || Foiled Weekly Kit - Full Boxes (Page 1)
Girl Boss || Foiled Weekly Kit
Full Boxes (Page 1)

× 1, £3.00

Layering Items || Foil Sheet (PINK) - Washi Strips / Rose Gold
Layering Items || Foil Sheet (PINK)
Washi Strips / Rose Gold

× 1, £3.00

Hearts || Washi Strip Overlay | Foil Sheet (#WS07) - Rose Gold / Clear
Hearts || Washi Strip Overlay | Foil Sheet (#WS07)
Rose Gold / Clear

× 1, £3.00

Moon Child || Foiled Weekly Kit - Full Boxes (Page 1)
Moon Child || Foiled Weekly Kit
Full Boxes (Page 1)

× 1, £3.00

...
Shipping: £1.50
Total £11.10


Facebook oldaluk:

weboldaluk: 
(egyelőre zárva vannak, hogy a megrendeléseket feltudják adni, illetve az újabb termékeknek helyet csinálni)

instagramjuk:

Értékelés: ★★★★★

Nagyon profi, elegáns, és sikkes matricákat terveznek, a minőségre is nagy hangsúlyt fektetnek. Neten aktívak, gyakran van nagyobb akció az oldalukon. (ez is 20%-os kedvezménnyel volt beszerezve, és azóta leadtam egy 2. rendelést is, szintén egy 20%-os akciót kifogva) A Harriett Wright Design UK based shop, így viszonylag időben ideér a csomag, helyben a szállítási ktg. elenyésző. Külön ingyenes sample nem volt a csomagban, csak az, amit rendeltem. Máskor is fogok még rendelni tőlük, elnyerték a bizalmam. :) 





Ma (06.30.) bukkantam rá erre a szuper cuki cicás logóra és a boltra :) A The Ginger Cat Co az etsy-n tevékenykedik, szintén UK based shop.(Nottingham, England)  :) 

Július 2-án adták fel. 

Use code CAT15 for 15% off £10← ezzel a kóddal 15% lejön £10 értékű vásárlás esetén.
Current processing times are 1-3 weeks


Order total

Mini Misfit pack


Item total£10.00
Delivery£1.50
Total (1 item)£11.50


Július 4-én ide is ért *-*



Nézzétek, szuper cuki ez a cica! *-*



Ez a sok szépség volt a "misfit" csomagban. ❤ Icike-picike nyomdai hibák miatt kerültek ezek a sheetek ebbe a kategóriába, de számomra tökéletesek! *-* Balról az első két ív a kedvenc! 



Esküvős téma! *-* Remek időzítés, máris felhasználtam párat a közelgő házassági évfordulónkra :) Nem bírtam magammal XD


bónuszként még egy ilyet is kaptam :) #GirlPower 


Mindenképp látogassatok el a TheGingerCatCo oldalára, megéri ^_^

Etsy:

Instagram:

Facebook:
valamint van egy privát csoportjuk is:

Hihi, még azóta volt egy 2. rendelésem is a GingerCatCo-tól... :D július 31-én épp befutott még :)




1. FOIL Lunar Dividers Planner Stickers


2. Blue & Gold Flowers Planner Stickers


3. FOIL Moon & Stars Planner Stickers


4. FOIL Love Dividers Planner Stickers


5. FOIL Movie Night Flatlay Planner Stickers


Értékelés: ★★★★★

Nagyon megvoltam elégedve a The Ginger Cat Co-val. Kiváló minőség, remek árak, elenyésző postaktg., mivel szintén UK-n beül van, az első rendelésem villámgyorsan ideért - mert az grab bag volt, és már szállításra kész állapotban volt  - A 2. rendelésre kellett kicsit többet várni, de az is ideért 2-3 héten beül. Van fb csoportja, most léptem be, meglátjuk, milyen a közösség :) neten fent vannak, de nem mindennapos a friss poszt  - legalábbis ami az instát és az alap fb-ot illeti - Mindenképp érdemes tőlük rendelni! Itt is vannak csodaszép foil matricák is *-*
...

Az utolsó két csomagra még várok, amint ideér, frissítem a posztot.







Július 9-én találtam rájuk, a Stella Beau Sticker Co Ausztráliában található. Itt is a grab bag-ek ragadták meg a tekintetem. :-) 

PROCESSING TIMES 1 to 6 BUSINESS DAYS

 For and order to be declared missing it must be 15 business days domestic and 6 weeks international according to the Australia Post guidelines, if after this amount of time your order still hasn't arrived please contact me and we can sort out a replacement.
    
július 12-én fel lett adva.

Használd az alábbi kódot 
 “INSTAFRIENDS” FOR 10% OFF OVER $10  /mert így 10% lejön a vásárlásból $10 felett :)

Végül Augusztus 20-án ért ide. Már majdnem lemondtam róla. (bár még a köv. hétig nem minősült volna elveszettnek a csomag. )

Items in this shipment


EC MONTHLY FUNCTIONAL SHEETS GRAB PACK - 16 SHEETS × 3

WORDS WITH ICON SHEETS GRAB PACK - 20 SHEETS × 1

Mixed Grab Packs × 1



PROCESSING TIMES 1 to 10 BUSINESS DAYS/1-10 nap alatt tudják feladni a rendelést.

No, de akkor nézzük is, hogy mi volt benne! 


Egyben a rendelés :)



A Vegyes grab bag. A kedvenc a jobb felső sarokban lévő ív *-* De a többinek is szép pasztell árnyalatú színei vannak. Karácsonyos témájúak, ami mindjárt aktuálissá válik. (hogy rohan az idő! :-O )




EC havi bontású ívek GRAB formában/ nem meglepő módon a csomagok hasonlítottak egymásra, csak a színek cserélődtek.



Words with icons  GRAB PACK

Értékelés: ★★★✰✰

Megmondom őszintén, kicsit másra számítottam. Közepes a matricapapír minősége, és a design sem olyan nagyon kiforrott, persze nem bántani akarom őket, mert a közösség az barátságos, és aktív. Nyilván régebbi készletkisöprés lehetett ez :) A postaktg. is sokba került, és nagyon sok idő, mire ideért Ausztráliából (szintén betudható a koronának...) Viszont a grab bag-ekkel sokat lehet spórolni. :) Ami jó, hogy instán itt is lehet találni egy 10% kedvezményre jogosító kupont.  Bár ebben az akcióban pont nem lehetett felhasználni. És meg lehet említeni a fb pr freebie-t a megjegyzés rovatban amit én sikeresen kihagytam 😅




Július 9-én adtam fel a rendelést a The Giving Girl /Virginiában vanoldalán. 
Processing time 3-10 working days.
15-én fel lett adva.

Augusztus 6-án ért ide.


10% off for IG followers! Code: INSTA10 ← 10% kedvezmény ezzel a kóddal


Order summary

Transparent Oops Grab Bag - 10 Sheets × 1

Foiled Oops Grab Bag! *NEW OPTIONS!* - Variety / 10 Sheets × 1

"Little Black Dress" Foiled Mini Kit: 4 Pages - Rose Gold Foil × 1

Shipping: $14.39


Minden csodaszép  volt benne, az oops bag pedig kifogástalan, ha nem tudtam volna, hogy oops bag, rá nem jöttem volna! 


Értékelés: ★★★★✰

Csodaszép munka, sikkes, elegáns - főleg foil - planner matricákat adnak ki a kezükből. A matricapapír is minőségi. Ez érződik is valamelyest az árakon. Sajnos UK-n kívűl van, így a postaktg jól megdobja a szállítási ktg-et, de egyszer megéri kipróbálni. :) Fb freebie jár a rendelés mellé, csak hivatkozni kell rá a megjegyzés rovatban. Valamint 10% kedvezményt is adnak, amit pl. instán lehet meglesni ;-)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések