Elvan a blogger, ha színez :)

Avagy jöjjön a mai adag kiszínezett rajz. :) 



1. Crayola 


Rengeteg téma közül lehet válogatni *-* Én őket hoztam ma:


akartam valamit, aminek köze van a nyárhoz :) 




2. Faber-Castell

Sok tutorial itt:

Bár ezt a képet máshonnan találtam, de eredetileg a Faber-Castell oldalról származik.



Na, ki várja, hogy megjelenjen az őrült kalapos? :) 


3. Dover Publications

Ez a kép ebből a könyvből származik: 
Creative Haven Woodcut Designs Coloring Book: 
Diverse Designs on a Dramatic Black Background
By: Tim Foley



Óh, és a napom fénypontja, hogy előbb megérkezett a Winsor & Newton neutral 13 részes brushmarker szett *-* Mivel a szürke 2-3 árnyalatát eddig is nyüstöltem, ők eléggé kezdtek kiszáradni, ezért kellett az utánpótlás. 



Már ki is néztem magamnak a következő színezni való képet, amelyhez a fenti szettet (is) fogom használni! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések