Mini unboxing: Papershire rendelés part 2.

Tegnap befutott a második Papershire rendelésem is. :) Minden alkalommal azt hiszem, nem lehet ennél aranyosabb összeállítást kapni, de megint tévedtem. Nem is tudom, melyiket használjam fel legközelebb, mind olyan cuki! *-* Oké, abbahagyom... 

Lássuk is a képeket! Két grab bag-et rendeltem, darabja £2 volt, tasakonként 5 ív random matrica volt benne, a rendelés mellé járt ugyanaz a  Bunilla képeslap, és 1 ív matrica, mint ami az előző csomagomban is volt. 








Plusz infó: időközben a bullet journalom is ideért, yay! A Stationery Islandtól rendeltem az amazonon keresztül. :) 


Április végén rendeltem, akkor £8.99-ba került. Most ért ide pár napja. Már aggódtam, hogy elveszett. De itt van szerencsére! Az első valódi bujom! <3 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések