bujo/ április



Na, ma elkészítettem az április fedlapját. A fejemben kicsit másképp nézett ki, de sebaj, így is jó lesz. :) Egy üveg, "benne" az április. Persze ez csak szimbolikus értelemeben értendő. Jött mellé a szokásos idézetes matrica, plusz néhány kisebb virágocska. Sajnos azt nem tudom kivédeni, hogy ne ázzon át a w & n filcektől a másik oldala, de az eddigi hónapok során sem zavart, inkább esztétikai hiba.



Az április kicsit minimalistára sikeredett, de nekem tetszik :)  Pinterest volt az ihlet adóm ebben a hónapban. Lásd pl. a jobb alsó sarokban ezt a cuki borítékot, amelyből kibújnak a kis virágok ^_^




A szokásos boldog oldalpár :) A már jól bevált módszerrel írtam fel a happy momenteket: valamilyen színű pasztell filccel, majd rá fekete tűfilccel is. :) Tuti recept. A jobb szélső matricát még a RedBubble oldalról rendeltem, by lilfayt keze munkája; az előző képen lévő két matrica, valamint az alsó kép bal oldali matricáját a PaperShire oldalról rendeltem. :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések