Mini unboxing: megérkezett a Stickii és Papershire rendelésem



Tegnap befutott mindkét matricás rendelésem, és munkába menet gyorsan bele is pillantottam! :D 
Mindkettő nagyon cuki *-*




Most rendhagyó módon nem az aktuális témák közül szemezgettem, hanem a korábbi, még készleten lévő matricaszettjei közül választottam ki a Retro packot, azon belül is a Gothic Library-t, amely 2019 egyik témája volt még júliusban. 



July 2019 Retro Pack: Gothic Library



A csomag tartalmazza:

Vintage Library
Contents
Emoji Hands
Gothic Skulls
Midnight Dreary
Pondering

6 ív matrica, sticki notes, mini füzet, könyvformájú gem kapocs, valamint könyvecske flake szett. Volt kedvezményem, így a végén postaköltséggel együtt $14.19 volt. Február 14-én rendeltem meg, és két héten belül meg is érkezett ide Londonba. :) 

Ha neked is tetszik ez a csodaszép szett, ITT megrendelheted! :) ($13.99)








A másik csoda a Papershire, látszik, hogy a tulajdonosa a szívét-lelkét teszi bele a matricáiba ^_^  Itt is csak végignézegettem a raktáron lévő készletét, és két ív matrica mellett döntöttem. Ezt február 19-én rendeltem meg. Mivel Angliában van, így viszonylag hamar ide is ért. Postaköltséggel együtt £5.90-ba került. 

Már maga a boríték is szuper cuki volt, egy masni díszítette a tetejét. *-* 🎀





Study Shelf Doodle & College Shelf Doodle Stickers

És kaptam a 2 ív mellé egyet ajándékba! (jobb szélső) Ráadásul a csomagoláson ott volt egy thank you matrica is. Oké, engem megvett kilóra! ❤❤❤

Ha szereted a cuki és szuper ötletes matricákat, és/vagy nagy bujo készítő vagy, akkor érdemes megnézned az oldalt:

https://papershire.com/

Plusz van egy fb csoportjuk is, érdemes oda is csatlakozni. :)

https://www.facebook.com/groups/papershire/




...

+1

Még egy korábbi matrica rendelésem:


Igen széles a választék, órákig el lehet rajta szöszölni. :) Van rajta akció is, 1-et fizet, 2-őt kap.


Január 30-án érkezett meg ez a csomagom, amely kevesebb, mint 4 fontért tartalmazott:

– 1 Tatty Teddys matricacsomagot,(6 ív matrica, plusz tartó,)
–1 Pusheen matricacsomagot (6 ív matrica, plusz tartó,)
– és egy virágos-kertészkedős szettet :)

https://fun-stickers.com/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések