bujo/ március


Így néz ki a márciusi fedlapom :) Tudom, hogy még nagyon korán van vele foglalkozni, mert még több, mint egy hét van hátra a februárból, de nem bírtam kivárni :D 
A virágos ötletet a Skillshare oldalon tanultam, ahol rengeteg szuper és hasznos tanfolyam közül lehet válogatni! Az első két hónap ingyenes, ezért is kezdtem el. 







Amiket használtam: 

  1. dekortapasz (amazonról)
  2. fehér marker toll (waterstones)
  3. w&n filcek (waterstones)
  4. fekete tűhegyű filc,
  5. ezüst, bronz, és aranyszínű filcek
  6. vonalzó
  7. színes ceruzák 
  8. kisebb-nagyobb matricák (STICKII, Tatty Teddy, StickerSwaps* és egyéb helyekről beszerzett matricák)
  9. Párizs témájú papír


Most is készítettem egy boldog pillanatok oldalt, ő ilyen lett:


*a cserepes virágocska  @hayouta_hh műve ^_^
Plusz egy élménybeszámoló oldalt is készítettem, mert márciusban elmegyünk Párizsba :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések