100 dolog, ami boldoggá tett a télen 2019/20



1. tesómat felköszöntöttem a születésnapján. :) (dec. 1.)
2. fehércsokis-kókusszal bevont mandulaszemek *_*
3. köztes műszak :D sajnos csak egyszeri alkalom volt, pedig de jó lenne mindig így dolgozni!
4. felköszöntöttem apukámat születésnapján :) (dec. 3.)
5. Sarah J. Maas: Throne of Glass olvasása *-*
6. ZUMBA óra Angie-vel ❤❤❤ ^_^
7. cuki üzenet a férjemtől :) -> https://moly.hu/friss?type=mentioned
8. Előbb jött a Mikulás, és hozott egy finom raffaello, ferrero rocher, ferrero rondnir válogatást *-*
9. Elkezdtem a 2020-as naptáram kicsinosítását
10. Átpakoltam a könyvespolcom ^_^

~ dec. 11-től:
11. Nyertem egy könyvet ^_^ wííííí -> Sarah MacLean – Hozományvadászok kíméljenek! egy példányát a Blogturné klub jóvoltából *-*
12. Tegnap megérkezett a Book Box Club decemberi doboza :) (12.16.)
13. Sarah J. Maas: The Assassin's Blade könyv megszerzése amazonról, és olvasása ^_^ (dec.18.)
14. Rachael Lippincott – Mikki Daughtry – Tobias Iaconis: Five Feet Apart könyv megvéve és elkezdtem olvasni
15. Throne of Glass Paperback Box Set megrendelve (/^▽^)/
£38.16 volt a £65.00 helyett *-*
Ezt vétek lett volna kihagyni O:-D és épp megérkezik 24-ig :) (dec.21.)
16. Megérkeztek a plüss QooBee kulcstartók :)

~ dec. 23-tól:

17. SzabadságON! :) :) :)
18 vaníliás krémtúró
19. shopping körút -> ajándékok és töltött káposzta alap: pipa
mákos bejgli: pipa :D
20. megérkezett az Üvegtrón sorozat *-* és még egy poszter is járt hozzá! :O <3
https://moly.hu/karcok/1373772
21. töltött káposzta megfőzve ^^
22. lakás kitakarítva
23. Elkezdtem nézni a Riverdale sorozatot (dec.24.)
24. beszéltem telefonon a szüleimmel és a tesómmal ^_^

25. Hazarepültem Londonból látogatóba (dec. 27-en )
26. Cassandra Clare – Éjsötét Királynő t kaptam ajándékba anyáéktól
27. Leigh Bardugo – Siege and Storm – Ostrom és vihar könyvét kaptam tesómtól. :)
28. Árnyvadász kalauz olvasása
29. Leigh Bardugo Shadow and Bone – Árnyék és csont olvasása
30. Találkoztam Ági barátnémmel és a csalädjäval ^.^
31. Találkoztam Sára barátnémmel. :)
32. 20.000 oldal 2019-ben kitüntetés megszerezve ^.^ dec. 31-én (2280.)
33. 57 db könyvecske elolvasva :D

január 1-től:
34. The Witcher maraton férjecskémmel :)
35. Toss a Coin to Your Witcher…

When a humble bard
Graced a ride along
With Geralt of Rivia
Along came this song

From when the White Wolf fought
A silver-tongued devil
His army of elves
At his hooves did they revel

They came after me
With masterful deceit
Broke down my lute
And they kicked in my teeth

While the devil’s horns
Minced our tender meat
And so cried the Witcher
He can’t be bleat

Toss a coin to your Witcher
O’ Valley of Plenty
O’ Valley of Plenty
O’

Toss a coin to Your Witcher
O’ Valley of Plenty

At the edge of the world
Fight the mighty horde
That bashes and breaks you
And brings you the morn’

He thrust every elf
Far back on the shelf
High up on the mountain
From whence it came

He wiped out your pest
Got kicked in his chest
He’s a friend of humanity
So give him the rest

That’s my epic tale
A champion prevailed
Defeated the villain
Now pour him some ale

Toss a coin to your Witcher
O’ Valley of Plenty
O’ Valley of Plenty
O’

Toss a coin to your Witcher
And friend of humanity

Toss a coin to your Witcher
O’ Valley of Plenty
O’ Valley of Plenty
O’
And friend of humanity

Toss a coin to your Witcher
O’ Valley of Plenty
O’ Valley of Plenty
O’

Toss a coin to your Witcher
A friend of humanity




alma

36. blogolgatás, molyolás, pihenés. :)

~ január 5-től:
37. nagytakarítás pipa: hűtő leengedve, lakás kitakarítva :)
38. rendeltem egy új fülhallgatót :)
39. Andrzej Sapkowski – The Last Wish: Witcher 1 könyve úton van hozzánk :)
40. Összeállítottam egy posztot, ami Cassandra Clare – Chain of Gold könyvének a lelőhelyeit foglalja össze akár könyves, illetve meglepetés dobozos formában. Hm, már kb. harmadjára frissítem, mert valaki mindig előrukkol valami újdonsággal. Lehet arról is írok majd, amikor kiderül, mik lapulnak az egyes dobozokban! ;-)
https://chili87sworld.blogspot.com/2020/01/cassandra-clare-chain-of-gold-konyvenek.html
És egy szavazást is útjára indítottam, ugyanezzel kapcsolatban:
https://moly.hu/szavazasok/melyik-konyves-dobozt-rendelitek-meg-az-alabbiak-kozul
41. Diane Setterfield: The Thirteenth Tale könyve megvéve £0.99-ért :)
42. Shelby Mahurin: Serpent & Dove könyve megszerezve £0.99-ért.
43. Lauren Oliver: Before I Fall olvasása

január 15-től:
44. Fairyloot doboz megrendelve! *-*
45. Sky Garden megnézve
https://moly.hu/karcok/1385067
46. Illumicrate doboz megrendelve *-*
47. karamellás Macchiato :)
48. Amikor csak köszönsz a pénztárosnak, de a világot jelented neki O:-) Azt mondta, hogy nagyon illedelmes vagyok. ezek szerint neki sem köszönnek sokan :-/
49. Visszatértem az edzőterembe :) ma meg fáj mindenem XD
https://www.youtube.com/watch?v=ML9rtvyxMNE

50. Találtam egy új htc témát a telefonomra *-* Halványkék, és indák futnak rajta
51. befontam a hajam, és hullámos lett másnapra ^^

~ január 20-tól:
52. Rubber Stamping Blocks Acrylic Stamp Tools Acrylic Block és
Pebeo 45 ml Drawing Gum megrendelve *-*
53. Veronica Roth: Divergent olvasása
54. Mielőtt elmegyek (2017) film megnézése
55. 1000 oldal 2020-ban :) 4287.  (Jan. 27.)
56. Banános-mézes-fahéjas turmix ^_^

~ január 29-től:
57. AHA- Take on me és egyéb klasszikus zenék hallgatása *-*
58. Divergent film megnézése
59. flat white latte, mini randi párommal :)
60. Bujoba rajzolgatás, kész a február szakasz ^_^
61. Skillshare oldalon tanulgatás, videók nézése :) az első két hónap ingyenes! Gondoltam, kipróbálom
62. új könyvjelző :D Tök szép, térképes *-*
63. Insurgent film nézése

64. Megérkezett a https://fun-stickers.com/ oldalról rendelt matricacsomagom *-*
kevesebb, mint 4 fontért van egy szett:
– Tatty Teddys matricacsomagom,
– Pusheen matricacsomagom
– és egy virágos-kertészkedős szettem :)
65. gyömbér ízestésű tea
66. egy kis tálnyi mandarin ^^
67. Allegiant megnézése +doritos chips :D
68. Alicia Rades: Fire in Frost olvasása

február 5-től:
69. Sarah J. Maas: Crown of Midnight olvasása *-*
70. Visszakaptuk átmenetileg a kedvenc műszak vezetőnket délutános műszakba ^_^
71. Covent Gardenben jártunk ma párommal :)
72. Megnéztük a Whittardot, és vettünk is egy teát (fehér tea, kókuszos trfüffel ízesítéssel) valamint forrócsoki port (málnás-fehércsokis) nyam-nyam, nagyon finom
73. kipróbáltam az új nyomdaeszközömet :D
74. sütöttem pizzát, és egész ehető lett :D
75. megnéztem Shakira & J. Lo's FULL Pepsi Super Bowl LIV Halftime Showját, és hűűű, szuper ütős lett! <3
76. Paddy and the Rats: Pilgrim on the road hallgatása *-*

77. Ma megtudtam, hogy Cassandra Clare is részt fog venni az idei YALC találkozón! *-* Július 24-26 lesz, jegyeket már lehet kapni, de még nincs részletes műsorinfó…
78. Luana Ferraz: Welcome to New York könyv megszerzése 0.99-ért amazonról.
79. Bridget Collins: The Binding könyv megszerzése amazonról 0.99-ért *-*
80. friss ágynemű felhúzva ^_^ jó érzés belehuppanni az ágyba :D (02.10.)

81. Sonata Arctica hallgatása <3 Full Moon, Tallulah, Shy…
82. Az érzés, mikor már órák óta keresed a megoldást a következő blogturnés feladványra, és végül megleled! *-* yay, de örülök! :D
83. Sarah Dessen – Just Listen könyve 2.39-ért amazonról (kaptam egy kis kedvezményt, mert már régen a kívánságlistámon volt)
84. Ma megnéztük a Tower Bridge-et, ettünk egy 5 sajtos szendót, és ittam egy vaníliás latte-t. ^_^ És persze újfent eset hozzá az eső XD
85. Sarah J. Maas: Heir of Fire olvasása *-*
86. kisebb kihagyás után végre megint rajzoltam
87. Beszereztem két fiókos dobozt, és rendszereztem a meglévő rajzolós felszerelésemet.

február 14-től:
88. https://sketchbook.com/ újabb rajzolóprogram vár felfedezésre *-* és most vált ingyenessé. Jókor fedeztem fel ^_^
89. Megérkezett a Book Depositorys rendelésem a Bridget Collins: The Binding kemény fedeles kiadása *-* OMG, eszméletlenül gyönyörű! <3
https://www.instagram.com/p/B8lrwKahibZ/
https://www.bookdepository.com/Binding-Bridget-Collins/…
Csak £9.73 volt, és ingyen kiszállították :)

február 19-től:
90. https://papershire.com/ oldalról rendeltem 2 szép matricát *-*
91. Molynyomozó 8. pipa :) 1121. :D tök jó móka volt ^^
92. Ma megnéztük a National Galleryt *_*

február 23-tól:
93. Rajzoltam egy lányalakot anime stílusban :)
94. Márciusi bujo fedlap elkészítve :)
95. Palacsintát sütöttem az uramnak :D
96. a boltban szakik kicserélték az egész cctv hálózatot *-* tök izgis volt XD végre valami jó is történik a boltban!
97. tesómék megmutatták fényképen a kiskutyájukat *-* Maszat lett a neve, egyem is meg de cukiiiiiii <3
98. Kollegina megdicsérte a rajzaimat! És ő aztán őszinte, ezért is kértem ki a véleményét :)
99. Tűzmadár hallgatása *_*
100. jövőhéten egy rövid pihi lesz. -> kirándulás valamerre 8-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések