Hangolódjunk a 2020-as évre, avagy elő az ál bujo-val!



 A mai napom rászántam a 2020-as év megtervezésére :) Nagyon tetszik ez a fajta megoldás, idén nem is vettem naptárat a következő évre, csak egy sima vonalas füzetet. A pinteresten rengeteg ötlet közül lehet inspirálódni, alig bírtam kiválasztani, hogy akkor milyen is legyen a január témája *-*

KATT IDE, bujo ötletekért!

Azt a füzetemet kezdtem el használni, amit a múltkor rendeltem a RedBubble oldaláról. :) 

A füzet ide kattintva elérhető :) Drink, Read, Sleep Hardcover Journal
Designed by J sora

Nem is nagy, nem is vastag, pont tökéletes! Ráadásul arra gondoltam, hogy nem lesz napi tervező benne, csak havi bontásban fogom megjeleníteni a hónapokat, kivéve, ha lesz valami nagyobb volumenű projekt. :)
Eddig elkészültem az első oldallal, az éves összesítővel, a születésnaposok összeírásával, valamint a január fedlapjával és az egész havi oldallal. Tök jó móka! :) És mivel nem lesznek napi bontásban a hónapok, így biztos nem fogok üresen hagyni lapokat. Yay! 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések