Unboxing! megérkezett az első Illumicrate dobozom!





Régi vágyam vált valóra, ugyanis végre kipróbálhattam az Illumicrate dobozát is. Korábban három havonta jelentkeztek, de szerencsére áttértek havi dobozokra. Ez a doboz rögtön két könyvvel érkezett, és azt lehetett róla tudni, hogy a hónap témája a For Book Lovers, vagyis a könyv szerelmeseinek. Nekem se kellett több, már tettem is be a virtuális kosaramba. :D Az egyik ajándék tárgyról már tudni lehetett, ez pedig a könyvtámasz volt. (Aminek a másik fele a júliusi dobozban lesz megtalálható. Hm, cseles!)

A doboz egyszerű fehér volt, és kisebb, mint más könyves doboz cégek boxai. Ám nem kellett csalódnom, mert a doboz maximálisan tele volt pakolva.

Ilyen a témakártya:


Lássuk a doboz tartalmát! ;-)

💡 Faldísz/ Goddess of Reading Tapestry by Carol G. @Carolgarciapr *_* Valami csodaszép! Először azt hittem, sálat kapunk. 


💡Vízálló könyves tasak cipzárral/ Tea and Books booksleeve by Sparrow and Wolf @Sparrow_and_wolf


💡 Lucie Powrie - The paper & Hearts Society exclusive sample,/ beleolvasó, ami júniusban jelent  meg. Az írónő, blogger, és youtuber is. A weboldalát itt lesheted meg.

Beleolvasó, book platek és könyvjelző

💡 TBR jar by @kdpletters. Ebbe az üvegbe lehet gyűjteni a könyvek címeit 1-1 cetlin, majd kihúzni egyet, mikor tanácstalanak vagyunk, hogy mi legyen a következő olvasmány. Zseniális! (Bár én azt hittem, hogy ez egy üvegpohár hideg italokhoz XD)


💡 Gyűjthető érme, Hermione-s/Collectible coin


💡 Öntapadós matricák/ Page flags by Hey Atlas. @Heyatlascreative


💡Könyvtámasz 1. ❤ /Reality Bookend part one by Fable & Black. @Fableandblack


💡 Misa Sugiura - This Time Will Be Different könyve + írói levél


Speciális, citromsárga színű lapszélek *_* 

💡 Meredith Russo - Birthday könyve


Speciális, színes lapszél! *-*

💡 És egyben a sok hasznos kincs:





Abszolút kedvencem a könyvtámasz és a faldísz *_* Úgy gondolom, az érme kivételével mindent lehet használni a későbbiekben. Maximálisan elégedett vagyok az első Illumicrate dobozommal. :)

Látogass el az oldalukra te is!

https://www.illumicrate.com/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések