Internetről szabadon, rajzos meme

Molyon találtam ezt a rajzos taget, a kiállítóterem zónában, ami @Lahara karca.
Gondoltam, kitöltöm én is. :)



1. Milyen régóta rajzolsz? 
Amióta az eszemet tudom. Általános iskolában sokszor mentem rajzversenyekre. Otthon van is néhány oklevél, ami erről árulkodik :)

2. Ezzel foglalkozol vagy csak hobbi? 
Egyelőre hobbi, bár nagyon szeretném, ha a későbbiek folyamán valahogy kamatoztatni tudnám, és esetleg ezzel kapcsolatos munkám lehetne.

3. Saját magadnak alkotsz vagy inkább mások számára? 
Leginkább magamnak, de voltak már páran, akik megkértek, hogy rajzoljak nekik. :)

4. Követsz más művészeket közösségi médián? 
Igen. Ő az egyik kedvencem: https://www.instagram.com/floortjesart/ valamint https://www.instagram.com/gabriella.bujdoso/ :)

5. Van saját rajzos oldalad? 
Igen. https://www.deviantart.com/htchili

6. A tradicionális vagy digitális rajzolást részesíted előnyben? 
Mindkettőt. Mindkettőnek megvan a maga előnye :)

7. Átlagosan mennyi időt rajzolsz egy nap? 
Nem mindennap jut rá időm, de ha belemerülök, akár 6-7 órát is igénybe vehet 1-1 rajz.

8. Átlagosan mennyi idő elkészíteni egy rajzot? 
Változó: filccel néhány perc, max 1-2 óra. Digitálisan ez összetettebb munka, akár 6-7 de még ennél több óra is lehet. (van olyan is, hogy mindennap dolgozom rajta egy keveset)

9. Mit számodra a legkönnyebb megrajzolni? 
Anime figurákat :) Team Sailor Moon :D

10. Mit számodra a legnehezebb megrajzolni? 
Portrékat. Nagy álmom, hogy akit lerajzolok, az hasonlítson is rá. De dolgozom az ügyön.

11. Min szeretnél még fejleszteni a tudásodban? 
Portrék rajzolása, plusz emberi testrészek, leginkább a kézfejek rajzolása okoz némi fejtörést.

12. Használsz referenciaképeket a munkáidhoz? 
Szinte mindig. Ingyenes stcok fotókat pl. innen: https://www.pexels.com/ vagy saját régebbi rajzaimat/fotóimat.

13. Fan artokat készítesz vagy saját ötleteket? 
Mindkettőt.

14. Digitális rajzok – milyen programot használsz? 
Adobe Illustratort, de már rajzoltam Photoshopban is.
Valamint nemrég kaptam meg életem első rajztábláját is. Wacom tablet, Intuos Pro-t.



15. Tradicionális rajzok – milyen eszközöket használsz? 
Ceruzát, zselés tollat, promarker és brushmarker filctollakat (Winsor and Newton) pasztell ceruza

16. Elégedett vagy az alkotásaiddal? 
Van, amikor igen, de azért nagyon kritikus tudok lenni magammal szemben.

17. Elégedett vagy a fejlődéseddel az elmúlt időszakban? 
Tavaly márciusban kezdtem el digitálisan rajzolni, és határozottan érzem a fejlődést, bár van még hova fejlődni. Viszont ennek is nagyon örülök már. ^_^

18. Mit szeretsz leginkább rajzolni? 
Sok mindent. Animéket, fan artokat, de itt van pár polc, szintén molyosak:
https://moly.hu/polcok/rajzos-kihivas-2

19. Mit szeretsz legkevésbé rajzolni? 
Valódi emberi arcokat. De csak mert félek, hogy nem fog hasonlítani. De mint már írtam fentebb, gyakorlok ezerrel, hogy jobb legyek.

20. Más emberek műveit látva irigykedsz vagy inspirálnak téged? 
Nem vagyok és nem is voltam soha irigy. Inkább gyakorlásra buzdítanak. :)

21. Szerinted elég már a tudásod, hogy másoknak tanácsod adj vagy tanítsd őket? 
Amit tudok, azt szívesen megosztom másokkal.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések