Plusz egy dínó és némi varázslat :)

Még jövök a múltheti csavargás képeivel. :) Nap végén ellátogattunk a King's Cross St. Pancras pályaudvarra, ahol egy majd mégegy hattttalmas dínó fogadott minket :D Mentek is a selfie-k rendesen, sajnálhatja a dinó, hogy kihalt mára...


De a fő célunk természetesen a 9 3/4. vágány megtalálása volt :) Magához a szütyős kocsihoz nem álltunk be a sorba fényképet készíteni, mert -míly meglepő- óriási volt a sor... épp elcsíptem a mozdulatot, amikor egyik HP munkatárs fogta az "újdonsült" diák sálját, hogy az a képen lebegő hatást keltsen :) Cuki volt. Bent a boltban sok-sok HP csemege volt, nem győztünk ujjongni, meg lelkesedni. :-D Gondosan feltöltött polcok, házanként ugyanazok a termékek a saját házukra jellemző színekben. *-* Kedvencem a sok plüss Hedvig volt <3 


Na jó, meg természetesen Furkász:


Milyen szuper jó lehet Harry Potter ajándékboltban dolgozni! :-O Vagyis én boldogan mennék be az tuti :D ( Bár az én rajongásom egyelőre jobban a filmekre terjed ki, mert eddig az első két könyvet olvastam csak el)

Minden ház tartalmazza ugyanazokat a kiegészítőket :)
Hermione és a többiek pálcája
Ronos figura *-*

Különböző kiadású HP könyvek
Igen kreatív dekoráció Síriussal a középpontan
Szuper ötletes könyvtámasz! *-*

Ja, az én vásárlásom végül 2féle hp-s ceruzából állt. Próbáltam nem elcsábulni, és valami később is használhatót választani. :D De az tuti, hogy még vissza fogok térni! 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések