Keep Calm, and Read a Book


Gondoltam, készítek egy "Read a Book" feliratot a könyvespolchoz. :) Ha már úgyis tettem egy utat a HobbyCraft boltba, ott vettem néhány alapanyagot. 

Hozzávalók:
- Egy faros lemez
- Papírmasé betűk
- PVA ált. ragasztó
- ecset
- Akril festékek ( Kék, rózsaszín)
- Filctoll (fekete)
- Újságpapír
- kisebb betűk fából ( scrable - szerűek)
- egyéb kiegészítő, amit rá akarsz tenni :)






Elkészítés:
Hajtsuk szét az újságpapírt, tegyük rá faros lemezt,  és fessük le 2-3 rétegben a  kék akril festékkel, persze a rétegek felvitele között hagyjunk időt a száradásra. Közben a másik színnel pingáljuk ki a betűket. ^_^ Ez nagyon jó kis program volt, nekem nagyon tetszett! Miután megszáradt, fekete filccel megrajzoltam a betűk kontúrvonalait, meg egyéb "kacskaringókat". Ezután megterveztem a lehetséges helyüket, majd elkezdtem felragasztani őket. :) 


Betűk "napoznak" :)

Ezt a helyes "és" jelet is most vettem, egyelőre még nem találtam ki neki a szerepet, mindenesetre lefestettem. 





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések