Gyöngyfa

Imádok gyönggyel dolgozni, habár nem ismerek bonyolultabb technikákat. Sokkal inkább az egyszerű, de nagyszerű elvet vallom a gyöngyfűzés terén. :) Ezen belül egyik kedvenc elfoglaltságom a gyöngyfa készítés. *-* Időigényes, de megéri a fáradtságot, mert a végeredmény magáért beszél. ;-)
Itt kint Londonban még nem jártam kimondottan kreatív hobby boltban, de most tettem ellene, és jól bevásároltam! (alig bírtam megálljt parancsolni magamnak és nem felvásárolni az egész boltot)
Itt meglesheted a bolt oldalát:




Hozzávalók:
- bármilyen méretű és színű gyöngyök (én most vettem pici és nagyobb méretűeket is, azonos színekben, pasztell színekkel dolgoztam)
- rézdrót
- olló
- pva ragasztó
- washi tape
- picike vödör ( lehet kaspó illetve cserép is)
- valami, amibe bele lehet szúrni a gyöngyfát ( oázis, pl. ) én ennél a fánál egy hungarocell formát használtam fel
- szalagok

(próbáltam minden hozzávalót lefotózni, többnyire sikerült 😃 )

Elkészítés
- Vágjunk kb. 20 cm-es csíkokat a drótból ( 24 db de ettől el lehet térni ;-)  )
- Minden színű gyöngyből külön-külön fűzzünk fel 3 szemet az apróbb gyöngyből. majd külön a nagyobb szeműekből is.
- A kisebb és nagyobb "szárakat" ezután sodorjuk egybe. Ezt a műveletet ismételjük meg minden színnel, majd az egészet sodorjuk egy egésszé. (1.,2. kép)
- a formát, amibe szúrjuk a fánkat, lyukasszuk ki (3. kép) Barna színű szalaggal vonjuk be a fa szárát (4., 5. kép)
- Ragasszuk bele a vödörbe az alapunkat (7. kép) De előtte még próbáljuk bele a fát, hogy biztos jó-e. (6.kép)
- Rögzítsük a fát is ragasztóval az alapba. (8. kép)
- A megmaradt gyöngyökkel rakjuk tele a a fa alját, ne maradjon fehér felület ;-) itt is pva ragasztót használjunk. (9., 10. kép)
- washi tape ( dekortapasz) segítségével vonjuk be a vödröt. (11. kép) Lehet 2-3 félét is felváltva használni, az a lényeg, hogy passzoljanak egymáshoz.

Alább megtekinthető a folyamatábra :)




fa félkész állapotban 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések